Ak Akvaryumdan Yeni Aldığım Akvaryum resi
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2013 13:04
Bazı insanların dokunulmazlığı vardır isim yaptıysa özellikle.Her firma hata yapabilir önemli olan telafisini fazlasıyla yapabilmek.Bir firmada yapılmayacak hatayı yapıyor is bunu adı yanlışlık olmuştur artık. Yani yanlış yapmıştır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Kasım 2013 16:01
Akakvaryum'la zaman zaman böyle sıkıntılar yaşandı konularda vardı fakat bu konuyu açan arkadaş kapak sorunlu vs vs diye sürekli şov yaptı bende kendisine kapağı alalım birlıkte gidip Ali ustaya bırakalım vs dedik konu kapandı.Gerçekten sıkıntı olsaydı yada haklı olsaydı bizle birlikte gidip kapağını veya sıkıntısını giderirdi.Hatta diğer konusundaki linki vereyim sizlere
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2014 12:26
merhaba ben dizaynex akvaryum mobilya tasarım ve uygulama sahibi rıdvan akkaya müşteri memnuniyeti için ürünü yapan firmaya değil her zaman ürün yaptıran müşterilere danışmalıydın öyle bir mantık öyle bir dünya yok paranın karşılığını almalısın çünkü para veriyorsun para kolay karşılanmıyor biz ise önce gelen müşterimize diğer müşterilerimizin numaralarını veriyoruz onlardan bilgi almasını istiyoruz ve müşteri nasıl bir ürün alacağını otomatikman önceden tahmin edebiliyor kalite raslantı değildir emektir iyi günler dizaynex mobilya tasarım uygulama
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 02 Aralık 2014 13:57
[QUOTE=BAHÇİVAN]Mnfc bakarsaniz 8 tane formu ben acmadim sadece yorum yaptim dikkatli bakin [/QUOTE]
Yanlış anlaşıldım sanırım son 8 şikayet de konu edilen şahıs aynı kişi, bu nasıl bir negatif geri bildirim ki halen daha arkadaşın iş alıyor olması enteresan geldi bana.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Şubat 2015 14:29
Bu konudan sonra tuna akvaryuma 200cm bır akvaryum yaptırdım gelen akvaryuma agZım acık kaldı dıyebılırım resmen sıparıs gelene kadar hıç suphe duymadım
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Temmuz 2016 01:14
[QUOTE=Dizaynex]merhaba ben dizaynex akvaryum mobilya tasarım ve uygulama sahibi rıdvan akkaya müşteri memnuniyeti için ürünü yapan firmaya değil her zaman ürün yaptıran müşterilere danışmalıydın öyle bir mantık öyle bir dünya yok paranın karşılığını almalısın çünkü para veriyorsun para kolay karşılanmıyor biz ise önce gelen müşterimize diğer müşterilerimizin numaralarını veriyoruz onlardan bilgi almasını istiyoruz ve müşteri nasıl bir ürün alacağını otomatikman önceden tahmin edebiliyor kalite raslantı değildir emektir iyi günler dizaynex mobilya tasarım uygulama
[/QUOTE]
HAKLISIN RIDVAN ABİ bende senin bi müşterinim .[EDIT]Muniay,2016-07-30 01:50:35[/EDIT]
[/QUOTE]
HAKLISIN RIDVAN ABİ bende senin bi müşterinim .[EDIT]Muniay,2016-07-30 01:50:35[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Temmuz 2016 09:04
Selamlar Rıdvan beyin uyğulaması şahaneymiş.Tebrik ediyorum ve kutluyorum [:iyi:] [:nazar:] Ürettiği sattığı malın arkasında durmak işte böyle bir şey olsa gerek.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Eylül 2016 10:22
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186571/080920161022361.jpg[/IMG][IMG][/IMG][QUOTE=Dizaynex]merhaba ben dizaynex akvaryum mobilya tasarım ve uygulama sahibi rıdvan akkaya müşteri memnuniyeti için ürünü yapan firmaya değil her zaman ürün yaptıran müşterilere danışmalıydın öyle bir mantık öyle bir dünya yok paranın karşılığını almalısın çünkü para veriyorsun para kolay karşılanmıyor biz ise önce gelen müşterimize diğer müşterilerimizin numaralarını veriyoruz onlardan bilgi almasını istiyoruz ve müşteri nasıl bir ürün alacağını otomatikman önceden tahmin edebiliyor kalite raslantı değildir emektir iyi günler dizaynex mobilya tasarım uygulama
[/QUOTE]
[/QUOTE]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir