akvaryem ilgisizliği- siparişi göndermeme


metin1634Çevrim Dışı

Kayıt: 02/01/2014
İl: Bursa
Mesaj: 160
metin1634Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2014 10:05
Teşekkürler Görmedim telefonu kaldı ki görmek durumunda değilim. Alışverişi Ceylan beyden yapmıyorum  müesseseden yapıyorum. Bu durumun iletilmesi gerekliydi kendisine.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erulusoyÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 23/02/2012
İl: Içel
Mesaj: 665
erulusoyÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2014 16:53
Merhabalar. Ben akvaryemden iki kez alışveriş yaptım. İlkinde diğer malzemeler yanında 2adet OF iç filtre kartuju vardı ve 1 adet geldi, paketede ikincisinin ücreti konmuştu, aradığımda sizi aradık ama ulaşamadık ürünler gecikmesin diye gönderdik dediler, (ancak doktor olduğum için ulaşılamaman mümkün değildir)amaaranmamıştım. İkincisinde ise iki günkargo yapılmayınca aradım bir yem konusunda sorun olduğuiçin siparişimi drğiştirdim. Şimdi bunlar mühim değil, ancak canpet veya canlıpet shop'da önemli eksikleri giderdiler ancak bir, iki elemanla gelen talebi karşılamakta zorlanınca sorunlar çıkmaya başladı. Beni şaşırtan asıl konu, ne zaman Akvaryem ile ilgili bir şikayet olsa, ki bende iki kez alışveriş yaptım ama aradığınızda ilgili olsalar bile yeterli kalitede değiller, birilerinin çıkıp madur kişiyi suçlu gösterip,kuruluşu savunmaçabasına girmesidir.İnternet üzerinden satış yapanlar, sayfalarını güncellemekle mükelleftir, tüketici aldığı malın peşinde koşmak zorunda değildir. Yönetimide bu konuda göreve çağırıyorum. Kullanıcı hesapları kontrol edilemediğinden, bu tarz anlamsız savunmaların sizlerin kontrolünden geçmesi gerektiğine inanıyorum. Saygılarımla

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

LegendryÇevrim Dışı

Kayıt: 10/11/2013
İl: Ankara
Mesaj: 621
LegendryÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2014 04:17
Bu yemi bende kulandım resimlerde eski çarpık köşeli olanlar eski bence çünkü ben o türden aldığım bayat çıktı ( başka yerden aldığım ) çünkü adam dükkanda paketler halinde tutmuş yıllarca bekletmiş demekki oeski türü. Geçen bir balıkçıdan taze yeni gelmiş paketi açtırdım açık olarak aldım alttaki gibi geldi. O üstteki çok sertti onlar çok eski yem sanırım. Aynı paketde gelmesi ise karıştırma yapıldıysa ondan kaynaklanıyor olabilir.

Akvaryem' dem aldığım hiçbir açık yem bayat ve zarar görmüş şekilde elime ulaşmadı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BUCALILARÇevrim Dışı

Kayıt: 17/06/2014
İl: Izmir
Mesaj: 80
BUCALILARÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2014 21:17
Bende bucalıyım  şimdiye kadar devamlı ceylandan yem ve diğer malzemeleri aldırdım ceylan kardeşimiz dürüst satış yapan biri ben mennunum  belirtmek istedim teşekkürler akvaryeme

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ShotokanÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]13095,1[/B] [C]2,2,23692[/C] [B]14188,3[/B]
Kayıt: 08/03/2007
İl: Antalya
Mesaj: 4596
ShotokanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2014 21:25
Akvaryumla  ilgili tüm  ihtiyaçlarımı  internet ortamında yapan biri olarak,onca site,onca satıcı ve onca kişiden alım yaptım ama en memnun olduğum yer akvaryem Ceylan beydir.İlgi,alaka ve gönderideki hız bana göre on numara.Böyle bir yanı bana denk gelmedi.ShotokaN2014-12-24 21:26:47

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ManowaRÇevrim Dışı

Kayıt: 14/05/2009
İl: Yalova
Mesaj: 82
ManowaRÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Aralık 2014 22:15
Aslında diğer online satış yapan firmalardan bir nebze daha iyiler.. akvaryem sitesi üzerinden çok değil şimdiye kadar 2 siparşim oldu ve 2'side Frozen Yem olaraktı. 3'er adet olarak yaptığım ilk alışveriş eylül ayında olmuştu. 35'er küplük frozen yemlerimden birisi ne hikmetse 20'li küp ve benim siparişini vermediğim bir ürün olarak gelmişti. Yanlış gelen ürünün içeriğine baktığımda az çok kullanabileceğim bir yem olduğunu anlayıp hiç alo bile demedim ( malum frozen ürünlerin kargosu sıkıntılı ) 3 lira ucuz bile olsa 3'ün 5'in derdinde değiliz dedik kullandık. Yemler bitmeye yakın 17 aralıkta yine aynı ürünlerden sipariş verdim. Bir önceki seçimlerimle aynı olarak.. 1 hafta kadar bekledim,, kargo yok,, sitede paketleme aşaması baki.. Hadi dedim bir arayayım,, açan kişi ( kim olduğun sormadım ) kan kurdu ile ilgili gümrükte sıkıntı olduğunu istersem yerine başka bir ürün ile değişim yapıp hemen gönderecebileceğini ve beni ARADIKLARINI ama benim açmadığımı söyledi.. Şimdi ben beni aramadıklarını biliyorum,, hani olur öyle arada bi idare etmek için kıvırılır sıkıntı değil çocuk değil kimse çoğumuz 35'li yaşların üstünde insanlarız,, arasan açarız diyip het höt edip ürünü gönder yoksa... gibi kırıcı olmak yerine olgunca okey der geçeriz dedik içimizden. Siparişimdeki kan kurdunu başka bir ürünle değiştirip yolladılar 2. gün kargo çıktı.... Kargoyu aldım,, açtım,, içinden başka birine ait fatura ve yemleri çıktı.. Tabi aradık hemen anlattık diğer siparişi veren arakdaşa da bi ulaşın bi zahmet benim yemlerde onda olmadı istanbulda ortak noktada değiştirelim gibisinden,,  onun yerine p.tesi günü yeniden kargo çıkıcaz size gelen ürünleride bize aynı kargocu arkadaşla gönderiverin dendi.. ona da ok dedik.. Dün yola çıkması gereken ürünler ( 29.12) bugünde yola çıkmadı (30.12) bugün telefonlara da cevap verilmedi ve hatta özellikle ev telefonundan aradım cep telefonlarını telefon meşgule atıldı... eh araya da zaten yılbaşı tatili giriverdiii....

Siparişim epi topu 50-55 liralık birşey... Ben zaten C.tesi günü istanbula geçip ( yalovada oturuyorum h.sonu marmara havası malumdu) biten yemlerimin yerine yenisini aldım en yakın pet'ten.. yol parasıyla 80-85 liraya geldi.. Hani gerçekten meblağda değilim ben, yaw arkadaş,, de ki elimizde ürün bitti,dağa kaçtı dağ yandı... siparişi iptal ediyoruz.. ben o parayıda geri istemem senden yerine başka bişi alırım yada bidahaki sefere saklatırım.. Zaten yemlerim bitecek diye 10 gün önceden sipariş çekmişim.. OYALAMA ! Tamam iyi niyetlisiniz klasik izmirlisiniz işte, memleketlimsiniz anlayış ve alakanız zaten kanlarınızda var elbette. De olmayan yada olamayan birşeyi de lütfen satmayın sitenizde.! zaman kaybı yaşatmayın. 

Bu yazdıklarım bir şikayet değil, sadece bilgilendirme ve paylaşımdır. Bana böyle oldu size de böyle yapacaklar vs kesinlikle böyle bir düşünce ile yazmıyorum bunları. Ama firma/şirket bu aralar sanırm biraz sııntılı özellikle frozen yem alırken kanımca başka yerleri tercih edin demek isterim.


ManowaR2014-12-30 22:18:47

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SerhaticoMadridÇevrim Dışı

Kayıt: 28/07/2013
İl: Kocaeli
Mesaj: 49
SerhaticoMadridÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2015 18:34
geçtiğimiz hafta ilk kez alışveriş yapma fırsatı buldum.
genel itibariyle vasatın üstünde diyebilirim, fakat daha iyi olabilirler.
hızlı kargo olabilmesi için stoktaki ürünleri almayı tercih ettim.
yaklaşık 1 saat içerisinde ürünler "paketleme aşamasında" statüsüne girdi.
bu hepsiburada.com gibi büyük alışveriş sitelerinde "ürünlerin az sonra kargoya verileceği" anlamını taşır.
ilk 3 gün sonunda ürünler aynı statüde kaldı. 3. günde kendilerini aradım ve bir beyefendi çıktı.
ses tonundan karşısındakini önemseyen ve güvenilir birisi olduğunu çıkardım.
siparişimi sorduğumda 1 ürünün tedariğinin zor olduğunu ve o yüzden bekletildiğini söyledi.
farklı bir ürün önerdi, ürünü kabul ettim, karşılıklı teşekkürleştik. bugün statü "kargoya verildi" oldu.

stok bilgilerini, sipariş statülerini güncellemeleri gerekiyor.
çünkü "paketleme aşaması" ürünlerin kargoya verilmesine ramak kaldığını gösteren bir statü olmalı. aksi halde "tedarik aşaması" statüsü kullanılmalı.
aramasaydım dönüş olur muydu, sipariş bekler miydi, pek bilmiyorum açıkçası.
bir daha alışveriş yapar mıyım? evet yaparım, fakat sipariş vermeden önce kesinlikle stok bilgisi alırım.

genel itibariyle olumsuz taraflarına çözüm bulabilirlerse piyasanın güvenilir firmalarından olabilirler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cengo42Çevrimiçi

Kayıt: 05/04/2013
İl: Konya
Mesaj: 305
cengo42Çevrimiçi
Gönderim Zamanı: 14 Ocak 2015 13:25
Tek söyleyeceğim. Bu akvaryum hobisine devam ettiğim sürece bütün yem ve malzeme ihtiyacımı ceylan abiden alacak olmamdır.

Konya İzmir hızlı tren olsa kendisini ziyarete bile gideceğim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akiFÇevrim Dışı

Kayıt: 02/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 2622
akiFÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Ocak 2015 10:02
Ceylan Beyi bire bir tanımıyorum. Geçtiğimiz günlerde ufak boyutlu ve uygun fiyatlı bir ısıtıcı ararken google üzerinden akvaryem diye bir siteye rastladım ve siparişimi verdim. Fakat siparişimi siteye kayıt olmadan verdiğim için kargo bilgisine ulaşamıyordum. Ertesi gün bir şekilde kargo bilgisine ulaşmaya çalışırken kargom geldi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Isıtıcıyı kargocunun yanında açtım ve kutu içerisinden kırık çıktı. Kargocuya tutanak dedim adam klasik cevabı yapıştırdı ve gitti. Bizim tutanak tutmaya yetkimiz yok. Tabi sinirim tepeme çıktı. 

Neyse kargo firmasını şikayet için akvaryem i aradım. Telefonu Ceylan Bey açtı (İtiraf ediyim o ana dek Ceylan Bey değil Ceylan Hanım olarak düşünüyordum..:D). Dedim böyle böyle ürün kırık çıktı tutanak tutmuyor. Ürünün yenisini hemen göndereceklerini beni mağdur etmeyeceklerini söylediler. Kırık çıkan ürünü de mümkünse ücret alıcı olarak geri göndermemi istediler. Ni tekim ürünün yenisi sağlam bir şekilde geldi. Bende kırık olanı geri gönderdim.

Sonuç mu? Sonuç olarak ileriki günlerde akvaryum ile alakalı bir şey bakacağım zaman mutlaka akvaryem e girip bir bakıyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

onurwxwÇevrim Dışı

Kayıt: 13/12/2008
İl: Izmir
Mesaj: 18
onurwxwÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 28 Ocak 2015 17:07
şikayet var   bölümü  olmuş  iltifat bölümü herkes dahil olmasa  aslında sorunda kalmaz.

Beğenenler: [T]114931,mahmut1106[/T][T]110029,beni7bitirdi[/T][T]127844,mahmut1905[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BUCALILARÇevrim Dışı

Kayıt: 17/06/2014
İl: Izmir
Mesaj: 80
BUCALILARÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2015 17:13
Ceylan meraklı arkadaş yanındaki çalışan elaman daha meraklı ben yem aldırıyorum başımı kaşıyacak vaktim yok merak etmiş beni görememiş bana kalsa ben uğramam ama ruhi abi ceylanı seviyor temiz arkadaş diye olur esas ruhi abiye güveniyorum gerisi fasarya

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

yasarikoÇevrim Dışı

Kayıt: 16/06/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 18
yasarikoÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2015 15:43
Ceylan beyden tropheuslarım için yem aldım.Kendisi satıcıdan çok bir arkadaş gibi konuşuyor çok kibar birisi.Yemleri özenle paketlemişler.Yemlerin adı tarihine kadar yazıyor.Zamanında kargo kapıda ödeme avantajıda var.Bundan sonra tek adresim akvaryem.com Tavsiye ederim pişman olmazsınız.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BAKALÇevrim Dışı

Kayıt: 18/10/2014
İl: Izmir
Mesaj: 40
BAKALÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Şubat 2015 15:53
Remzi bey ceylan bey elemanına sen işine bak deseymiş insanlarda müşteriye saygı gösterir boşuna denmemiş müşteri velinimettir diye müşteriye saygı kendine saygıdırBAKAL2015-03-10 18:26:14

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

matabanÇevrim Dışı

Kayıt: 26/06/2012
İl: Ankara
Mesaj: 402
matabanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Mart 2015 18:50
Sipariş geçtim neredeyse 1 hafta olacak.
Bir daha tövbe arkadaş. 4 defa alışverişim oldu, hepsinde sorun yaşadım. Salaklık bende. Daha ne alıyorsun. Sırf bir üye oldum diye kolayıma geliyor, gidip başka yerlere üyelik açtım sinirden.
Millet parasızlıktan kepenk kapatıyor. Birileri de böyle rahat işte.
Kimsenin ekmeği ile oynamak istemem ama bir daha yanına bile yaklaşmam.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir