Anadolu Pet!
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2017 10:21
Eheim jager 300w ısıtıcı aldım ve hiç kullanamadım kalibrasyonu için anadolu peti aradım forumdan ve internetten bir sürü yazı okudum ne yaptıysam olmadı en az 4-5 kerede servisle görüştüm. Satın aldığım yer servise gördermemi söyledi (satıcı hakkaten iyi biri fishtanbul baya uğraşıyor adam). 06,04,2017 tarihinde kargoya verdim ama karşı taraf ürünü teslim almıyor neymiş efendim garantiye gelen ürünün kargo masrafını kullanıcı ödermiş, yahu ben daha hiç kullanamadım ki bu ürünü akvaryum 1 haftadır boşa çalışıyor getirdiğim balıkları sağa sola dağıttım ölmesinler diye(neredeyse yarısı öldü). Bide satıcı onlarla görüştü teslim alın diye ayın 8 inde gelmiş almamışsınız dün kargo tekrar gitmiş yine teslim almamışlar. Müdürleride kaç gündür geri dönüş yapacak arıyacakmış [:(((] Bir dünya markası iddanız olabilir Anadolu Pet fakat hizmetiniz sıfır yazıklar olsun.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195006/110420171019421.jpg[/IMG][EDIT]ysfysf,2017-04-11 10:24:24[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195006/110420171019421.jpg[/IMG][EDIT]ysfysf,2017-04-11 10:24:24[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2017 10:29
Sevgili kardeşim, bu tür sıkıntın olduğunda faturanın fotokopisini ekleyerek eheima direk mail olarak durumunu ve şikayetini yaz, ben sizin markanıza güvenerek bunu aldım ama başıma bunlar bunlar geldi diye, iletişim bilgilerini de yaz ki size geri dönüş yapsınlar.
Saygılarımla.
Saygılarımla.
Teşekkür Edenler: [T]195006,ysfysf[/T]
+1: [T]190537,kutluturk[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2017 10:31
[QUOTE=İsmail YILDIRIM]Sevgili kardeşim, bu tür sıkıntın olduğunda faturanın fotokopisini ekleyerek eheima direk mail olarak durumunu ve şikayetini yaz, ben sizin markanıza güvenerek bunu aldım ama başıma bunlar bunlar geldi diye, iletişim bilgilerini de yaz ki size geri dönüş yapsınlar.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Abi Satıcıyla sabah konuştum onları arıyacak yine olmadı tüketici hakları ve dediğin gibi eheime de ulaşacam.
Saygılarımla.[/QUOTE]
Abi Satıcıyla sabah konuştum onları arıyacak yine olmadı tüketici hakları ve dediğin gibi eheime de ulaşacam.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2017 21:40
Direk eheim in kendi internet sitesinden durumu bildirin bence de. Yaşadıklarınızı anlatın ve mağduriyetinizin giderilmesini beklediğinizi bildirin. Onlar ulaşarak gerekeni yapacaklardır.
Saygılar
Saygılar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Nisan 2017 21:00
Haklarımızı bilelim bilmeyenlere de bildirelim. Hiçbir şekilde gönderim ücreti talep edilemez.
Servis istasyonlarının sorumlulukları
MADDE 10 – (1) T[K]üketicinin bulunduğu yerde yetkili servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonu sorumludur.
[B]
(2) Tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir yetkili servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak tüketiciden nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez.[/K][B][/B][/B]
(3) Servis istasyonlarının, bu Yönetmeliğin 11 inci maddesinde belirtilen hususları içeren belgeleri düzenlemesi ve bunların birer nüshasını tüketicilere vermesi zorunludur.
(4) Kullanım ömrü süresince malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresini geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Tüketici arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla yapabilir. Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
(5) Malın tamirinin tamamlandığı tarih tüketiciye telefon, kısa mesaj, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla bildirilir. Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü yetkili servis istasyonuna aittir.
(6) Malın garanti süresi dışında, servis istasyonları tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak, bir yıl içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde tüketiciden herhangi bir isim altında ücret istenemez. Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar bu fıkra kapsamı dışındadır.
(7) Malın garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının servis istasyonu tarafından değiştirilmesi veya satılması durumunda, değişen veya satılan parça için altı aydan aşağı olmamak üzere bir garanti süresi verilir.
Servis istasyonlarının sorumlulukları
MADDE 10 – (1) T[K]üketicinin bulunduğu yerde yetkili servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonu sorumludur.
[B]
(2) Tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir yetkili servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak tüketiciden nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez.[/K][B][/B][/B]
(3) Servis istasyonlarının, bu Yönetmeliğin 11 inci maddesinde belirtilen hususları içeren belgeleri düzenlemesi ve bunların birer nüshasını tüketicilere vermesi zorunludur.
(4) Kullanım ömrü süresince malın yetkili servis istasyonlarındaki bakım ve onarım süresi azami tamir süresini geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Tüketici arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla yapabilir. Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
(5) Malın tamirinin tamamlandığı tarih tüketiciye telefon, kısa mesaj, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla bildirilir. Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü yetkili servis istasyonuna aittir.
(6) Malın garanti süresi dışında, servis istasyonları tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak, bir yıl içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde tüketiciden herhangi bir isim altında ücret istenemez. Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar bu fıkra kapsamı dışındadır.
(7) Malın garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının servis istasyonu tarafından değiştirilmesi veya satılması durumunda, değişen veya satılan parça için altı aydan aşağı olmamak üzere bir garanti süresi verilir.
Teşekkür Edenler: [T]69302,ÖzcanÖzkan[/T][T]195006,ysfysf[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir