Canlı petshop
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:Üzgünüz kendiniz tamir edin.
Olayın Detayları:
04 şubat 2012 de atman ın 2 çıkışlı hava motorundan Canlıpetshop alışveriş sitesinden satın aldım.2 gün önce çıkışının bir tanesinin çalışmadığını fark ettim ve biraz önce canlıpetshop un yetkilisi Murat bey ile görüştüm ve Hiç bir hava motorunun hiç bir garantisi olmadığını ve motoru ya atacağımı yada kendimin tamir edeceğime dair cevap aldım. Başka firmadan aldığım Daha önce 6 çıkışlı hava motorum arzılanmıştı ve bire bir değişimi sağlamışlardı.
Ama her ne hikmetse Murat bey hava motorlarının garantisinin olmadığını söğledi.
Mantıken elektrikli çalışan motorun garantisi nasıl olmaz ?
O zaman alırken çalıştı çalıştı. aynı milyoncudan ürün alırken gibi dükkandan çıkasıya kadar sorun yoksa başka sorumluluk almıyorlar.
İşimiz biz hobiciler olarak gerçekten zor.
Ama benim bildiğim kanunen alınan ürünler 1 de değil 2 yıl garanti kapsamında olduğunu düşünüyor ve hakkımı aramaya çalışacağım.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Geçmiş olsun
Beğenenler: [T]229290,Aquarium01[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Resun marka cihanızın faturası veya fişini sizden istemişler miydi?
Siz bu belgeleri firmaya ibraz ettiniz mi?
Makinayı aldığınızda, kutusundan garanti belgesi çıkmış mıydı?
Bu soruları neden soruyorum? Çünkü bu belgeler ışığında cihazda arıza var ise karşı taraf bunları yapmak ile yükümlü, fakat bu belgelerin hiç birini satıcıya ibraz edemiyorsanız o zaman kusura bakmayın ama kimse o ürünü değiştirmek zorunda değil. Tüketici hakları mahkemesine başvursanız da sizden aynı evrakları isteyecekler, o evraklardan herhangi biri olmaz ise mahkeme dosya bile açmaz.
NOT: Bu konuyu başka forumda da açmıştınız ve orada da aynı yanıtı vermiştim. Sizin bu yaptığınız kusuruma bakmayın ama bir karalama kampanyasından başka bir şey değil.
Benden 11 ay önce bir cihaz alacaksınız, o cihazın içinden garanti belgesi çıkmayacak ve siz o malı öylece kabul edeceksiniz, sonra 11 ay kullanacaksınız, sonra faturasını bu süre içinde ya kaybedeceksiniz ya da benim bir işime yaramaz diye atacaksınız, sonra cihaz arıza yapacak, sonra bana diyeceksiniz ki, " elimde fatura, fiş ve garanti belgesi, hiç birisi yok ama siz bu makinayı değiştireceksiniz" Ne güzel İstanbul :) Bence bu karalama kampayanızdan vaz geçin. Bu yaptığınız ETİK değil ve de birinin ekmeği ile oynamaktır. Buna ben müsaade edemem. Ha derseniz ki elimde kapı gibi faturası, kapı gibi garanti belgesi var, o zaman senin yanında yer alır firmayı yerin dibine sokmak için ne gerekiyorsa ben de yaparım.
Bilginize ve ilginize rica ederim
Saygılarımla
Eray
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Resun marka lı 6 çıkışlı motorum arızalandığı zaman (Resun 6 çıkışlı motoru başka firmadan almıştım)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
+1: [T]182157,Thebus[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bu firmadan birkaç ay kadar önce Chiristmas mos ve 15 adet karides aldım.
Karidesleri koca bir bidona koymuşlar, içindeki su akmış, karidesler noksan ve yarısı ölmüş.
Mosslar 3 alana bir bedava şeklindeydi ama dört öbek anca 2 eder şeklindeydi. Daha önce de moss almıştım, bunun iki misli kadardı.
Durumu Murat beye bildirdim, karidesler ölmüştür ve sağ kalanlar ölenleri yemiştir dedi.(Bahanesi kabahatinden büyük sözünün tecellisi)
Ölen karidesler için, "bir sonraki alışverişimizde telafi ederiz" çözümü getirdi. Ama o bir sonraki alışverişin gerçekleşeceğini sanmıyorum.
Daha önce aldığım mosslar yeni gelenlerden çok daha fazlaydı dedim, "önce gelenleri fazla koymuşlardır" buyurdu. (İyi ki fark istemedi)
+1: [T]182157,Thebus[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
+1: [T]182157,Thebus[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bir de buradan alınan bitkilere çok dikkat etmek gerekiyor. Çok fazla dikkatli olmasaydım, şimdi akvaryumu adi salyangoz basmıştı.
Sattıkları bitkide salyangoz sorunu var yani.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir