Canlı petshop


BeyzadeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/01/2012
İl: Manisa
Mesaj: 563
BeyzadeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2013 16:30
Şikayetin Nedeni: Garanti

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:Üzgünüz kendiniz tamir edin.

Olayın Detayları:
Merhabalar

04 şubat 2012 de atman ın 2 çıkışlı hava motorundan Canlıpetshop alışveriş sitesinden satın aldım.2 gün önce çıkışının bir tanesinin çalışmadığını fark ettim ve biraz önce canlıpetshop un yetkilisi Murat bey ile görüştüm ve Hiç bir hava motorunun hiç bir garantisi olmadığını ve motoru ya atacağımı yada kendimin tamir edeceğime dair cevap aldım.  Başka firmadan aldığım Daha önce 6 çıkışlı hava motorum arzılanmıştı ve bire bir değişimi sağlamışlardı. 
Ama her ne hikmetse Murat bey hava motorlarının garantisinin olmadığını söğledi.
Mantıken elektrikli çalışan motorun garantisi nasıl olmaz ?
O zaman alırken çalıştı çalıştı. aynı milyoncudan ürün alırken gibi dükkandan çıkasıya kadar sorun yoksa başka sorumluluk almıyorlar. 
İşimiz biz hobiciler olarak gerçekten zor.
Ama benim bildiğim kanunen alınan ürünler 1 de değil 2 yıl garanti kapsamında olduğunu düşünüyor ve hakkımı aramaya çalışacağım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

neutralizerÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/11/2009
İl: Mugla
Mesaj: 316
neutralizerÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2013 18:30
Elinizde faturanız var ise oturduğunuz bölgedeki tüketici hakem heyetlerine başvurabilirsiniz,kaymakamlık yada belediyeler içerisinde mevcut.Kesinlikle siz müdahale etmeyin(tamir etmeye çalışmayın).Sanayi bakanlığının çıkardığı yasa ile minimum 2 yıl garantili olması gerekiyor.

Geçmiş olsun

Beğenenler: [T]229290,Aquarium01[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

PanzerfaustÇevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 21/10/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 202
PanzerfaustÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 20:20
Atmanda bu sıkıntı mevcut. Bugüne kadar atman marka aldığım hava motorları, kafa motoru ve ısıtcıların hiçbirinden garanti belgesi çıkmadı. Ben de artık bu markayı kesinlikle almıyorum. Elinizdeki fatura ile yasal mercilere başvurmanızı öneririm.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BeyzadeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/01/2012
İl: Manisa
Mesaj: 563
BeyzadeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 10:16
Bir daha Atman kesinlikle ama kesinlikle almam. Başka Resun marka 6 çıkışlı hava motorum var. O arızalandı (onu başka alışveriş sitesinden almıştım) inanabiliyormusunuz ? Motoru bire bir değiştirdiler. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

volkanserezliÇevrim Dışı

Kayıt: 08/10/2010
İl: Izmir
Mesaj: 523
volkanserezliÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 12:41
Bu atman ile alakalı değil.Türkiyede satılan her malın zorunlu 2 yıl garantisi vardır.Bunu ister üretici ister satıcı sağlamak zorundadır.Elinizde faturası varsa tüketici haklarına ve mahkemeye başvurabilirsiniz.Ben 5 tl lik mal bile olsa uğraşırdım.Buradanda Murat beye bu konu ile ilgilenmesi talebinde bulunuyorum...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Eray GurdoganÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/06/2010
İl: Ankara
Mesaj: 1293
Eray GurdoganÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 13:37
Kemal bey,

Resun marka cihanızın faturası veya fişini sizden istemişler miydi?
Siz bu belgeleri firmaya ibraz ettiniz mi?
Makinayı aldığınızda, kutusundan garanti belgesi çıkmış mıydı?

Bu soruları neden soruyorum? Çünkü bu belgeler ışığında cihazda arıza var ise karşı taraf bunları yapmak ile yükümlü, fakat bu belgelerin hiç birini satıcıya ibraz edemiyorsanız o zaman kusura bakmayın ama kimse o ürünü değiştirmek zorunda değil. Tüketici hakları mahkemesine başvursanız da sizden aynı evrakları isteyecekler, o evraklardan herhangi biri olmaz ise mahkeme dosya bile açmaz.

NOT: Bu konuyu başka forumda da açmıştınız ve orada da aynı yanıtı vermiştim. Sizin bu yaptığınız kusuruma bakmayın ama bir karalama kampanyasından başka bir şey değil.
Benden 11 ay önce bir cihaz alacaksınız, o cihazın içinden garanti belgesi çıkmayacak ve siz o malı öylece kabul edeceksiniz, sonra 11 ay kullanacaksınız, sonra faturasını bu süre içinde ya kaybedeceksiniz ya da benim bir işime yaramaz diye atacaksınız, sonra cihaz arıza yapacak, sonra bana diyeceksiniz ki, " elimde fatura, fiş ve garanti belgesi, hiç birisi yok ama siz bu makinayı değiştireceksiniz" Ne güzel İstanbul :) Bence bu karalama kampayanızdan vaz geçin. Bu yaptığınız ETİK değil ve de birinin ekmeği ile oynamaktır. Buna ben müsaade edemem. Ha derseniz ki elimde kapı gibi faturası, kapı gibi garanti belgesi var, o zaman senin yanında yer alır firmayı yerin dibine sokmak için ne gerekiyorsa ben de yaparım.


Bilginize ve ilginize rica ederim

Saygılarımla

Eray

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BeyzadeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/01/2012
İl: Manisa
Mesaj: 563
BeyzadeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 14:50
Eray bey elimde fiş fatura olmadığı nereden çıkıyor ? Kim dedi bunu size ? Ben size öğle bir şey söğlediğimi veya yazdığımı hatırlamıyorum ? Elimde internetten alışveriş yaptığım için Alışveriş faturam var. Karalama kampanyası mı ? İnsanın hakkını araması nasıl oluyorda karalama kampanyası oluyor ?

Resun marka lı 6 çıkışlı motorum arızalandığı zaman (Resun 6 çıkışlı motoru başka firmadan almıştım)
 direkt işyerlerine aradım ve üretim akvaryumlarımda kullandığımı söğledim. Elimde yedek çok çıkışlı motor olmadığımı söğledim. Ne yaptılar biliyormusunuz Eray bey ? Elinizde fatura varmı dediler var olduğunu söğledim. Tamam o zaman biz size bugün yeni sıfır motoru gönderiyoruz kargo ile alınca arızalı motor ile değiştirip eskisini bize geri alıcı ödemeli yollayın dediler Eray bey. Ve aynı dedikleri gibi yenisini alınca onu takıp arızalı eskisi ni aynı kargo firması ile geri yolladım. 
Canı yanan benim Eray bey.Bende senelerdir canlı petshopdan alışveriş yaparım ama sadece internetten. Taşrada oturduğumdan sizlerin gibi arkadaş olabilecek bir ortamım yok.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

invulnerableÇevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 09/04/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 3575
invulnerableÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 17:31
Canlı Petshop dan ben de şikayetçiyim.3 öbek christmas moss aldım.Güya 1 tanesi hediyeymiş.4 tane göndermişler ama %50 si yabancı ot çöp pislik.Geri kalan %40 ı da çürümüş moss dan oluşuyor.Sağlıklı moss en fazla %10 du.Bir de akvaryumuma planaria getirdi.Belli ki oldukça bakımsız bir akvaryumdan çıkmış o mosslar.Ayrıca minare salyangoz bastı akvaryumumu.Yani çıkla zarar.Kesinlikle tavsiye etmem.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mumin16Çevrim Dışı

Kayıt: 18/02/2007
İl: Bursa
Mesaj: 201
mumin16Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 21:44
Canlı petshop'dan benimde alışverişim oldu, ve hakikaten tam bombalar. moss, su piresi, karides alışverişinde dikkat edin özellikle. 

+1: [T]182157,Thebus[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BeyzadeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/01/2012
İl: Manisa
Mesaj: 563
BeyzadeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 21:55
[QUOTE=mumin16]Canlı petshop'dan benimde alışverişim oldu, ve hakikaten tam bombalar. moss, su piresi, karides alışverişinde dikkat edin özellikle. [/QUOTE]
Artı olarak Atman hava motoru alırken.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AMFİBİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/02/2012
İl: Manisa
Mesaj: 411
AMFİBİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 00:14

Bu firmadan  birkaç  ay kadar önce Chiristmas mos ve 15 adet karides  aldım.

Karidesleri koca bir bidona koymuşlar, içindeki su akmış, karidesler noksan ve yarısı ölmüş.

Mosslar 3 alana bir bedava şeklindeydi ama dört öbek anca 2 eder şeklindeydi. Daha önce de moss almıştım, bunun iki misli kadardı.

Durumu Murat beye bildirdim, karidesler ölmüştür ve sağ kalanlar ölenleri yemiştir dedi.(Bahanesi  kabahatinden büyük sözünün tecellisi) 

 Ölen karidesler için, "bir sonraki alışverişimizde telafi ederiz" çözümü getirdi. Ama o bir sonraki alışverişin gerçekleşeceğini sanmıyorum. 

Daha önce aldığım mosslar yeni gelenlerden çok daha fazlaydı dedim, "önce gelenleri fazla koymuşlardır" buyurdu. (İyi ki fark istemedi)


+1: [T]182157,Thebus[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

prisonbreakÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/01/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 938
prisonbreakÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 00:37
Hayatımda sattığı canlıya bu kadar saygısı olmayan bir pet shop daha görmedim. Daha önce bir halfmoon beta çılgınlığı olduğu dönemde , beta resim paylaşımları öyle güzellerdi ki bir anda beta sevgim depreşti. Piyasada ararken bu pet shop ta olduğunu gördüm. İnternet sitelerinden yazışarak istediğim renkleri de belli ederek 6 dişi 3 erkek halfmoon beta siparişini verdim. Yaklaşık iki gün sonra kargom elime ulaştığında 3 erkek yerine bana 6 erkek gönderilmiş ve tamamı da aynı 1.5 lt şişeye konulmuş şekilde elime ulaştı. Dört tanesi hakkın rahmetine kavuşmuş , diğer 2 erkekte paramparça olmuştu. En çok dikkatimi çeken şey şişenin içindeki pamuktu. Telefonda balıkların öldüğünü söylediğimde biz garantili göndermiyoruz dediler ama şunu unuttular. Daha önceki yazışmalarımızda kesin , garanti , hiç bir problem olmaz gibi laflar söyleyen kocaman adam yan çizdi. Tamam dedim bir sorum var. Buyur dedi: Buraya DİKKAT. Abi ŞİŞENİN içinde neden pamuk var dedim. Balıktaki mukozayı temizlesin diye koydum deyince...    YOK ARTIK DEDİM.
 
prisonbreak2013-04-24 00:39:33

+1: [T]182157,Thebus[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AMFİBİÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/02/2012
İl: Manisa
Mesaj: 411
AMFİBİÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 14:36

Bir de buradan alınan bitkilere çok dikkat etmek gerekiyor. Çok fazla dikkatli olmasaydım, şimdi akvaryumu adi salyangoz basmıştı.

Sattıkları bitkide salyangoz sorunu var yani.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BeyzadeÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 02/01/2012
İl: Manisa
Mesaj: 563
BeyzadeÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2013 22:55
[QUOTE=volkanserezli]Bu atman ile alakalı değil.Türkiyede satılan her malın zorunlu 2 yıl garantisi vardır.Bunu ister üretici ister satıcı sağlamak zorundadır.Elinizde faturası varsa tüketici haklarına ve mahkemeye başvurabilirsiniz.Ben 5 tl lik mal bile olsa uğraşırdım.Buradanda Murat beye bu konu ile ilgilenmesi talebinde bulunuyorum...[/QUOTE]
Maalesef nafile Volkan bey. Dediğim gibi , müşteri memnuniyet hizmeti maalesef koskoca 0. 
Ne arayan oldu nede soran. Ama yazılanlar kulağına gidiyormuş. İşin kötüsüde bu ya. Yazılanları duyduğu halde birşey yapmaması.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir