Canlipetshop.com yanlış bitki gönderimi
Gönderim Zamanı: 14 Nisan 2013 15:10
Şikayetin Nedeni: Yanlış bitki gönderimi ve ilgisizlik.
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: gittigidiyordan Canlipetshop.com
Buyrun bana gelen bitki. Sanirim Cuba yollamissiniz
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: gittigidiyordan Canlipetshop.com
Konuşmamız şu şekilde oldu (+ben, - satıcı)
+Merhaba ben h.micra soylemistim. Sanirim bir yanlis anlasilma oldu. Bana gelen bitkiler bu bitkiye pek benzemiyor.
-hocam gelen bitkilerin biçimleri nasıl acaba
micralar su şarlarına göre yaprak formlarında değişiklik gösterebilir. Sizin akvaryumunuzda çok kısa bir zaman içerisinde formunu alacaktır. +http://f1304.hizliresim.com/18/b/lypkj.jpg
Buyrun bana gelen bitki. Sanirim Cuba yollamissiniz
-yok hocam resime baktım şimdi size gönderilen bitki Hemianthus Micranthemoides bu bitkiler bazı ithalatçı ve toptancılar tarafından yarı sulak büyütülebiliyo o yüzden yaprak formu biraz daha küçük görünebiliyor. Bitki doğru ve sağlıklı gelmiş hayırlı olsun..
+İnternette bir çok kişi bunun cuba olduğunu söylüyor. Bende ilk kez böyle micra görüyorum açıkçası.
-sayın müşterimiz size cuba gonderilmiş
+Şimdi negatif oy mu kullanmam gerekiyor ? Yoksa benle iletişime devam edecek misiniz ?
-----
Ve iki günlük sessizlik..
Olayın Detayları:
Olayın Detayları:
Satıcı cuba olduğunu kabul etmiş ancak herhangi bir çözüm önerisi getirmedi. Son mesajımı yazdığımdan beri 2 gün geçti. Mesajlarıma cevaplar en erken 2 günde geliyor. Gittigidiyorda sistem gereği belli bir zamandan sonra işlem onaylanıyor ve para satıcıya gidiyor. Şimdi ben ne yapacağımı bilemedim. Cuba olduğunu kabul etmiş ancak çözüm önerisi getirmemiş. Bitki geleli 5. günü oluyor hala çözüm yok. (Bitki gereken sistem olmadığı için çürümeye başlıyor.)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 17:18
Geçmiş olsun almadan önce keşke biraz araştırsaydınız firmayı. Yanlış malzeme gönderimi konusunda bende sıkıntı yaşadım bu firma ile. Yakın bir zamana kadar firma isminin bu sitede geçmesini istemiyordu, sanırım bu tarz şikayetlerden dolayı. Bana ve daha bir çok kişiye yaptıkları gibi size olan yaklaşımları da bir dahaki siparişinizde durumu telafi edelim şeklinde olacaktır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 17:27
Gittigidiyor profilini inceleseydiniz bu hataya düşmezdiniz eminim.Fakat elinize madem farklı ürün geldi ürünü onaylamadan iptal edebilirdiniz.Bu seçeneği niye yapmadınız?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 18:20
Daha once negatif oy vermedim ve sorun bildir tusunu daha once kullanmamistim. Negatif oy kullanacagim o zaman.
İletisime gecip belki sorunu cozeriz diye dusundum ama cevap hala gelmedi.
İletisime gecip belki sorunu cozeriz diye dusundum ama cevap hala gelmedi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 18:39
Arkadaşım geçmiş olsun bende canlı aldım aldığıma alacagıma pişman oldum ve daha önce dile getirdim.
bu site sahtekardır kardeşim savunanlar belkide değişik isimli kendi profilidir google canlı pet shop yazdığın zaman otomatikmen şikayet çıkıyor zaten araştırırsanız herkeste aynı sorun herkese söylenen aynı birdahakine hallederiz...
bana gelen balık ölüydü olabilir dedim onu zaten kabullenmiş oluyoruz dışarıdan canlı siparişinde ama 12 cm dediği balık 5 cm çıktı aradım adam bana boy farkını göndereyim diyor yada gelip burdan alacaksın diyor.
zaten ordan alacak olsam gelir görür alırım kimse fantezi için netten alış veriş yapmıyo memleketlerindeki imkansızlıktan dolayı yapıyo.
arkadaşlar şiddetle kötülüyorum bu firmayı çünkü işini yapamıyor insanları kandırıyor ve işinin malının arkasında durmuyor.
sesimizi duyuralım kimse bu hataya düşmesin hobisini mahfetmesin. çünkü insan ister istemez etkileniyo ben o balığı ölü gördüm şok oldum bir süre kendime gelemedim insan bi strafor falan sarar etrafına su buz gibi. ha ne olsa parayı almış umrunda değilki...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 18:43
Bende artik kotuluyorum diyebilirim. Mesajlarima cevap bile vermediler ki "diger alisveriste halledelim" desinler..
Bu arada isteyen varsa fotodaki cubayi, dusuk sistemli bitki veya karidesle takas yapabilirim. Co2 yok bosuna heba olmasin bitki...
Bu arada isteyen varsa fotodaki cubayi, dusuk sistemli bitki veya karidesle takas yapabilirim. Co2 yok bosuna heba olmasin bitki...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 20:40
Gittigidiyordan gelen ürünü onaylama para satıcıya aktarılmaz geri gönder ürünü
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Nisan 2013 20:44
[QUOTE=Lepistes26]Gittigidiyordan gelen ürünü onaylama para satıcıya aktarılmaz geri gönder ürünü[/QUOTE]
Belli bir günden sonra kendiliğinden onaylanıyormuş
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 08:53
Aynen öyle 3 gün sonra otomatik aktarılıyor çünkü unuttuğum bir onay olmuştu ordan biliyorum.
abicim bence hiç uğraşma bilmiyorum nekadar para verdiin ama o adamlar esnaf olsa ilk başta müdahale eder sıkıntını çözerdi.
sen istanbuldasın onlar hatayda.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 10:10
Gitti gidiyor üstünden ücreti onaylamasaydınız veya olumsuz yorum yapsaydınız keşke. Site hemen devreye girip sorunu çözüyor. Benim başıma gelmişti.
Artı olarak canlıpetshop la bir daha asla alışveriş yapmam. Zira açtığım şikayet var konusunda da mevcut. Ürünleri satasıya kadar arkasında. Sattıkdan sonra garanti hak getire.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 16 Nisan 2013 11:59
[QUOTE=Bilgehan]
[QUOTE=Lepistes26]Gittigidiyordan gelen ürünü onaylama para satıcıya aktarılmaz geri gönder ürünü[/QUOTE]
Siz sistemi ve satış sürecini takip etmezseniz kendisi onaylar.GG'da ürün elinize geldi ve memnun kalmadınız istediğiniz ürün gelmedi,yada yanlış geldi.Ürünü onayla yada sorun bildir butonundan işlemi iptal edebilirsiniz.Evvela ürünü satıcıya geri gönderip kargo takip numarasını fiş numaralarını bir yere not alıp,sorun bildir ürün iade kısmına tıkladığınızda sistem bu bilgileri istiyor sizden.Siz iade işlemini onayladıktan sonra satıcı ürünü aldığına onay verdiği vakit sistem parayı size aktarıyor.Fakat burada çok önemli ince bir nokta var.Diyelim ki taksitli alışveriş yaptınız,kredi kartınıza taksit taksit ödeniyor para.Tek çekim yaptıysanız şak diye hepsi iade ediliyor.Aman dikkat.
Belli bir günden sonra kendiliğinden onaylanıyormuş
[/QUOTE]Siz sistemi ve satış sürecini takip etmezseniz kendisi onaylar.GG'da ürün elinize geldi ve memnun kalmadınız istediğiniz ürün gelmedi,yada yanlış geldi.Ürünü onayla yada sorun bildir butonundan işlemi iptal edebilirsiniz.Evvela ürünü satıcıya geri gönderip kargo takip numarasını fiş numaralarını bir yere not alıp,sorun bildir ürün iade kısmına tıkladığınızda sistem bu bilgileri istiyor sizden.Siz iade işlemini onayladıktan sonra satıcı ürünü aldığına onay verdiği vakit sistem parayı size aktarıyor.Fakat burada çok önemli ince bir nokta var.Diyelim ki taksitli alışveriş yaptınız,kredi kartınıza taksit taksit ödeniyor para.Tek çekim yaptıysanız şak diye hepsi iade ediliyor.Aman dikkat.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 17 Nisan 2013 00:55
Arkadaşım bende aynen o bitkiden aldım.Kimden aldığınıda biliyorum galiba burda isim vermek istmiyorum.Cuba değil micra.Ve çok kaliteli micra.Bende - oy kullandım şimdi pişmanım.Tabanda yayılıyor.Düşük ışık verirsen yukarı doğru uzuyor.Yanlız gelişimi biraz yavaş.Onu söyleyeyim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir