canpet
Gönderim Zamanı: 03 Nisan 2014 16:38
Çok defa alışveriş yaptım.Her üründe değil ama bazı kampanyalı ürünlerde en ucuz fiyattan ürün aldım.Birkaç güne elimde oldu.Ürünler faturalı ve garantili.Sorun ise birçok ürün stokta yok ama listeliyorlar.genel olarak memnunum
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Nisan 2014 20:03
Garantisiz mal aldım. bir haftada elime ulaştı. Forumda canpet hakkında yorumları göz önünde bulurun. “Ucuz etin yahnisi yavan olur” derler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Nisan 2014 20:31
Ben geçen sene alışveriş yapmaya çalıştım, aldığım dış filtrenin debisinin sitelerinde yazandan çok daha düşük olduğunu öğrendim. Müşteri hizmetlerine ulaşmak çok güç, ulaştığınızda da sizi hiç takmayan, ne söylerseniz söyleyin "biz sizi arayacağız" diyen bir kadınla konuşuyorsunuz. Sonra elbette aramıyorlar. Birkaç gün sinir harbi ile telefonda uğraşarak siparişi değiştiriyorsunuz, tamam diyorlar, siz bunun yerine istediğiniz ürünleri bize mail atın, onları yollayalım diyorlar. Daha sonra değiştirmeye çalıştığınız ürünü kargoya veriyorlar, uzun uğraşlar sonucu tekrar aradığınızda siparişi iptal edip tekrar sipariş vermeniz gerektiğini söylüyorlar, sizin sabrınız bittiği için tamamen iptal ediyorsunuz. Canpet bende böyle bir algı uyandırdı işte :D
Elbette sorunsuz sipariş veren birçok kişi vardır, ancak memnun olmayanların sayısı azımsanacak gibi değil. Eskiden bu firmanın sahibi Tuna bey bu şikayetleri göz ardı etmiyor, tek tek uğraşmaya çalışıyordu. Ancak sanırım sorumsuz personelinin hatalarına yetişemeyeceğini anlamış olacak ki şikayet konularında görünmüyor artık. Ben pek tavsiye etmiyorum, google'a şikayet ve canpet yazın, sonucu görün. Sadece akvaryum değil, kedi-köpek malzemeleri de satıyorlar ve o konularda da oldukça fazla şikayet var.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2014 11:42
Ben geçmişte bir ik kez alışveriş yapmıştım.. Hiç sorun yaşamamıştım.. Ancak son 2 ayda çok ciddi 2 sıkıntılı alışveriş deneyimim oldu. O nedenle fikirlerinizi merak etmiştim.
İlk alışverişimde çokta kapsamlı bir şey istemedim. İç filtre ve filtre malzemesi gibi. Sipariş verdikten 5 gün sonra hala kargolanmadı. Ondan sonra telefon trafiği başladı. Arıyorum.. Depoya soracağız, biz size döneriz deniliyor. Tabii ki ne dönen var, ne arayan var.. 10 günün sonunda telefon masrafım cabası siparişi iptal etmek zorunda kaldım. Geçenlerde aradığım bir akvaryum orada vardı. Telefon ettim.Stoklarınızda var mı diye.. Var dediler.. Yaşadığım bu tecrübeye rağmen yanılıp tekrar sipariş verdim. Yine aynı muhabbet.. Depoya soralım. Dün kargolanacaktı. Kargolanmadı. Bugün olur. Biz size döneriz.. Dönmezler.. Yani anlayacağınız bir dedikleri bir dediklerine tutmuyor...Bu arada ne hikmet ise işlemi iptal edelim derseniz iptal etme konusunda sizden çok daha hevesliler...Gerçekten ticaret yapmak isteyen gecesini gündüzüne katar elinde var olduğunu belirttiği malını satmak için elinden geleni yapar... Bu firmada bu zihniyet yok.. Hafta sonu indirimleri yapıyor.. Sürekli sipariş almak istiyor. Ancak siparişleri teslim etmek yerine iptal etme konusunda hevesli.. Ben bu mantığı çok anlayamadım. Herhalde paralar iade edilinceye kadar yeni siparişler alıp para döngüsü yapmaya çalışıyorlar... Ya da personel konusunda ciddi sıkıntıları var.. Allah yardımcıları olsun..Ancak ben bir daha sipariş vermeyi düşünmediği gibi üyeliğim de iptal ediyorum...
Ayrıca böyle giderse bu akvaryum hobimi sonlandıracağım. Zira bu sektörde gerçek anlamda dağıtıcılar ve satıcılar yok.. Firmalar Çinde akvaryum yaptırıyor. Üzerine kendi markasını basıyor. Markasını vermeyeceğim. Böyle bildik bir markanın akvaryumunu aldım. Satan arkadaş bu firma malına çok sahip çıkar diye sattı. Garantisi firma ve biziz dedi. 2 ay sonra ışıklandırma da bozukluk oluştu. Ne firma sahip çıktı ne de satan akvaryumcu.. En son firmayı aradım. Biz o üründen artık getirtmiyoruz yedekleri de yok dendi. Kapağı kendim düzelttim. İdareten kullanıyorum....Madem yedek parçasını sağlayamayacaksın neden üzerine kendi firmanın markasını basıyorsun... Bunları ticaret ahlaki içinde anlamak mümkün değil...
Hepinize saygılar
İlk alışverişimde çokta kapsamlı bir şey istemedim. İç filtre ve filtre malzemesi gibi. Sipariş verdikten 5 gün sonra hala kargolanmadı. Ondan sonra telefon trafiği başladı. Arıyorum.. Depoya soracağız, biz size döneriz deniliyor. Tabii ki ne dönen var, ne arayan var.. 10 günün sonunda telefon masrafım cabası siparişi iptal etmek zorunda kaldım. Geçenlerde aradığım bir akvaryum orada vardı. Telefon ettim.Stoklarınızda var mı diye.. Var dediler.. Yaşadığım bu tecrübeye rağmen yanılıp tekrar sipariş verdim. Yine aynı muhabbet.. Depoya soralım. Dün kargolanacaktı. Kargolanmadı. Bugün olur. Biz size döneriz.. Dönmezler.. Yani anlayacağınız bir dedikleri bir dediklerine tutmuyor...Bu arada ne hikmet ise işlemi iptal edelim derseniz iptal etme konusunda sizden çok daha hevesliler...Gerçekten ticaret yapmak isteyen gecesini gündüzüne katar elinde var olduğunu belirttiği malını satmak için elinden geleni yapar... Bu firmada bu zihniyet yok.. Hafta sonu indirimleri yapıyor.. Sürekli sipariş almak istiyor. Ancak siparişleri teslim etmek yerine iptal etme konusunda hevesli.. Ben bu mantığı çok anlayamadım. Herhalde paralar iade edilinceye kadar yeni siparişler alıp para döngüsü yapmaya çalışıyorlar... Ya da personel konusunda ciddi sıkıntıları var.. Allah yardımcıları olsun..Ancak ben bir daha sipariş vermeyi düşünmediği gibi üyeliğim de iptal ediyorum...
Ayrıca böyle giderse bu akvaryum hobimi sonlandıracağım. Zira bu sektörde gerçek anlamda dağıtıcılar ve satıcılar yok.. Firmalar Çinde akvaryum yaptırıyor. Üzerine kendi markasını basıyor. Markasını vermeyeceğim. Böyle bildik bir markanın akvaryumunu aldım. Satan arkadaş bu firma malına çok sahip çıkar diye sattı. Garantisi firma ve biziz dedi. 2 ay sonra ışıklandırma da bozukluk oluştu. Ne firma sahip çıktı ne de satan akvaryumcu.. En son firmayı aradım. Biz o üründen artık getirtmiyoruz yedekleri de yok dendi. Kapağı kendim düzelttim. İdareten kullanıyorum....Madem yedek parçasını sağlayamayacaksın neden üzerine kendi firmanın markasını basıyorsun... Bunları ticaret ahlaki içinde anlamak mümkün değil...
Hepinize saygılar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2014 12:31
Özkan bey yaşadığınız bu kötü tecrübeler için gerçekten üzüldüm. Artık benim şansımamı bilmiyorum ama internetten alışveriş yaptığım hiçbir Firma ile sıkıntı yaşamadım. Bu Firma ilede ilgili çok fazla şikayet duydum ama şükür başıma gelmedi.Umarım bu hobiden soğumazsiniz.Size atakanpetshop ve hilalpetshopuda öneririm. Onlardanda çok memnun kaldım.Mamaci.net de iyidir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 04 Nisan 2014 12:33
Merhaba canpet le ilgili bilgim yok ama türkiyeyemmerkezinden alışveriş yapıyorum ben 2. gün elimde oluyor ürünler ve telefonlada gayet nazik yardımcı oluyorlar sadece canlı satışı yok
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir