Canpet Para İadesini Yapmıyor Şikayet!!! (Çözüldü)


Kemal LeoÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/10/2010
İl: Tokat
Mesaj: 691
Kemal LeoÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2014 11:15
İyi günler arkadaşlar,

Yakalaşık 2 hafta önce 24 Şubat Pazartesi sabahı canpetten yaklaşık olarak 400TL lik malzeme siparişi verdim kendilerini aradım ve eft yaptığımı aynı gün kargolarsalar sevineceğimi söyledim, ne kadarda iyimsermişim. 

1 gün oldu yok 2 gün oldu yok 3 gün oldu yok hergün de arayıp bugün kargolarmısınız diyorum her seferinde de tamam beyfendi ilgileneceğiz deniyor. 3. gün sonunda nasıl olur canpet koskoca firma dedim böyle şeylerin olmaması lazım dedim sonra canpeti internette arattım başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Meğer o kadar çok mağdur varmış ki inanamadım. Neyse sipariş vermiş bulunduk bekleyeyim biraz daha dedim 5. günün sonunda artık aramaktan ve sürekli bugün kargoya verecez yalanlarından sıkılıp 28 Şubat Cuma günü siparişimi iptal etmelerini ve para iademi yapmalarını istedim. "Tamam muhasebeye bildiriyorum" deyip iban numarasını istediler. Ama daha bitmedi. 1 gün oldu yok 2 yok 3 gün yok hergün de arıyorum ve hala beni tanımıyorlar ve hep telefona daha önce bir başkasının baktığını söylüyorlar derdimi anlatınca "tamam ilgileniyoruz size dönücez" yalanını da her seferinde söylüyorlar. Sipariş iptalimin üzerinden tam 1 Hafta geçti bugün 8 Mart cumartesi de aradım yine aynı şeyi söylediler "muhasebeye bildiriyorum size dönücez" ve artık o kadar sıkıldım ki size anlatamam pazartesi ye kadar da iade olmazsa Tüketici Hakem Heyetine başvuru yapacam. 

Ben daha önce tanıdığım için hiç araştırmadan firmaya güvenmiştim ama siz siz olun kim olursa olsun önce bir araştırma yapın canpet mi aman aman!!!

Kemal Leo2014-03-11 13:29:40

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

-doctore-Çevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
[C]2,1,131352[/C]
Kayıt: 29/06/2012
İl: Samsun
Mesaj: 2143
-doctore-Çevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2014 11:23
Maalesef benim de kara listeye aldığım bir firma.
2 kez alış veriş yaptım, birinde iade, diğerinde de epey bir sorun, gecikme, farklı ürün, tartışma...vs oldu. Zar zor kurtardım paramı. Forumda zaten şikayet başlığı da var takip ettiyseniz.
Fakat dediğim gibi geç de olsa zor da olsa 2 seferde de hakkımı almayı başardım. Umarım siz de daha fazla mağdur olmazsınız.
 Böyle firmalara dikkat etmek lazım. Buranın en büyük sıkıntısı güncel olmayan ürün listesi. Stokta görünen birçok ürün aslında yok. Sİparişten sonra bir şekilde bulmaya çalışıyorlar, gecikiyor. Bulamayınca da sıkıntı doğuyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal LeoÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/10/2010
İl: Tokat
Mesaj: 691
Kemal LeoÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2014 11:27
Benim durumum nispeten daha basit alınan bir ürün yok eksik kırık vs. sadece sipariş iptali ve para iadesi yapılacak ve ücret eft ile ödenmiş yapmaları gereken tek şey hesaplarından hesabıma eft yapmak kredi kartı yok başka bir şey yok bu işlem bu kadar zor olabilir mi anlayamıyorum. Birde aradığımda her seferinde sanki hemen halledeceklermiş gibi tamam "ilgileniyoruz dönücez" demeleri ve bunu hiç bir şekilde yapmamalrı çok sinir bozucu. 

Daha önce tüketici hakem heyetine başvuru yapan arkadaşlar prosedür nedir acaba?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

FerhatÇevrim Dışı

Kayıt: 25/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 114
FerhatÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2014 11:32
Aynı şekılde benımde mağdur oldugum bir firma 3 defa alışveris yaptım yapmaz olaydım .. Her defasında gecikmeli kargo ve tarihi geçmiş ürün gönderdıler . Ankaradan siparis verıyorum bir gün içinde gelirken canpet anadolu yakasında ben ıstanbul avrupa yakasındayım bir ürünü tam 5. gun sonunda gönderdıler o ürünlerınde tarıhı geçtiği için tekrar iade ettım ..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erdalakçayÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 29/07/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 2483
erdalakçayÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2014 11:38
Kemal Bey senin gibi forumu sıkı takip eden bir arkadaşın bu çukura düşmesi akıl alacak gibi değil.Çok geçmiş olsun..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal LeoÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/10/2010
İl: Tokat
Mesaj: 691
Kemal LeoÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2014 11:41
[QUOTE=erdalakçay]Kemal Bey senin gibi forumu sıkı takip eden bir arkadaşın bu çukura düşmesi akıl alacak gibi değil.Çok geçmiş olsun..[/QUOTE]

Haklısınız, 2yıldır canpet ten hiç alış verişte bulunmamıştım daha öncesinde canpetle böyle sorunlarım olmadığından araştırmada yapmadım bundan sonra yoğurdu üfleyerek yiyeceğim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MertSoyumertÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/11/2012
İl: Ankara
Mesaj: 2875
MertSoyumertÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2014 15:00
[QUOTE=Kemal Leo]Benim durumum nispeten daha basit alınan bir ürün yok eksik kırık vs. sadece sipariş iptali ve para iadesi yapılacak ve ücret eft ile ödenmiş yapmaları gereken tek şey hesaplarından hesabıma eft yapmak kredi kartı yok başka bir şey yok bu işlem bu kadar zor olabilir mi anlayamıyorum. Birde aradığımda her seferinde sanki hemen halledeceklermiş gibi tamam "ilgileniyoruz dönücez" demeleri ve bunu hiç bir şekilde yapmamalrı çok sinir bozucu. 

Daha önce tüketici hakem heyetine başvuru yapan arkadaşlar prosedür nedir acaba?
[/QUOTE]


Bu konunun 2. sayfasının ortalarında adım adım tüketici mahkemesine başvuru anlatılıyor. Üşenmeden, bıkmadan gitmeniz çok yararlı olur. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hkartaliÇevrim Dışı

Kayıt: 05/06/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 57
hkartaliÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Mart 2014 03:10
[QUOTE=Kemal Leo]Benim durumum nispeten daha basit alınan bir ürün yok eksik kırık vs. sadece sipariş iptali ve para iadesi yapılacak ve ücret eft ile ödenmiş yapmaları gereken tek şey hesaplarından hesabıma eft yapmak kredi kartı yok başka bir şey yok bu işlem bu kadar zor olabilir mi anlayamıyorum. Birde aradığımda her seferinde sanki hemen halledeceklermiş gibi tamam "ilgileniyoruz dönücez" demeleri ve bunu hiç bir şekilde yapmamalrı çok sinir bozucu. 

Daha önce tüketici hakem heyetine başvuru yapan arkadaşlar prosedür nedir acaba?
[/QUOTE]


Mert Bey  daha önce başvuran bir arkadaşın linkini vererek cevap vermiş. Ancak orda bir eksiklik dikkatimi çekti. Orda arkadaş her ne kadar şikayetçi olduğunuz mağaza yada dükkan hangi ilçeye bağlı ise o ilçenin kaymakamlığına gidiyoruz dediyse de bununla birlikte şikayetçinin bağlı bulunduğu kaymakamlık tüketici hakem heyetine de başvurabilir. Gerekli belgeler şikayet dilekçesi, dayanak belge (banka dekontu ve iptal evrağı yeterlidir) Bundan sonra tüketici hakem heyeti karar verir karar tebliğden sonra 15 gün sonra kesinleşir. 15 gün içinde tüketici mahkemesine hakem heyeti kararını iptal davası açılabilir. 
Dava açacaklarını sanmıyorum bu sadece ödeyecekleri rakamı büyütür. 
Bu karardan sonra ödeme yapabilirler veya ödemezler şunu unutmayın Tüketici hakem heyetleri karar verir ödeme konusunda cebren birşey yapamazlar. 
Tabi hakem heyeti cebren ödemeye zorlayamaz borçluyu. Ancak devletimizin bu konuda yetkilendirdiği icra daireleri var. Karar elinize geçtikten sonra kesinleşmesini bekleme şartı yoktur icra dairesine başvurulur düzenlenen  örnek no 4-5 ile borçlu firmaya icra emri gönderilir. Tebellüğ tarihinden sonra 7 günlük ödeme süresi vardır.  7 gün bitimine kadar  ödeme yapılmazsa 8 gün borçlu şirkete çeşitli şekillerde haciz uygulaması yapılır. 

Birde 2. yol var buda hakem heyetine başvurmadan direk banka dekontlarıyla icra dairesine başvurarak örnek no 7 ile ilamsız takip başlatabilirsiniz. Bu da tebliğden 7 gün  içinde ödeme ve itiraz süresi vardır. 7 gün içinde öderse sorun yok ödemeyip itiraz ederse bu sefer tüketici hakem heyetine itirazın iptali başvurusu yapılır onların vereceği karara göre icra takibi devam eder. 7 gün içinde ödemeyip ve itiraz etmezse o zaman 8 gün borçlu şirkete çeşitli şekillerde haciz işlemi uygulanbır.

İkinci yol itiraz etmezse çok kısa itiraz ederse uzayacak bir süreçtir. Birinci yol ise biraz uzun ancak uzmanlık gerektirmez ve belki ilk aşamada dahi şikayet dilekçeniz ellerine ulaştığında bile ödeyebilirler.  


hkartali2014-03-09 14:04:36

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal LeoÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/10/2010
İl: Tokat
Mesaj: 691
Kemal LeoÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Mart 2014 15:45
Bugün sabah tekrar aradım ve artık bugün para iadem yapılmazsa tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim muhasebeye bildireceklerini ve beni aratacaklarını söyledikler her zaman ki gibi yine beni kimse aramadı. Öğleden sonra az önce tekrar aradım ve sordum akşam 6 ya kadar göndereceklerini hesabımı kontrol etmem gerektiğini söylediler, inanmak istiyorum ama hiç umudum yok.  Kemal Leo2014-03-10 15:46:33

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hkartaliÇevrim Dışı

Kayıt: 05/06/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 57
hkartaliÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Mart 2014 15:51
[QUOTE=Kemal Leo]Bugün sabah tekrar aradım ve artık bugün para iadem yapılmazsa tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim muhasebeye bildireceklerini ve beni aratacaklarını söyledikler her zaman ki gibi yine beni kimse aramadı. Öğleden sonra az önce tekrar aradım ve sordum akşam 6 ya kadar göndereceklerini hesabımı kontrol etmem gerektiğini söylediler, inanmak istiyorum ama hiç umudum yok.  [/QUOTE]

İnşallah sorununuz en kısa zamanda çözülür. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

volkantr34Çevrim Dışı

Kayıt: 12/05/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 399
volkantr34Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Mart 2014 16:02
Niye böyle oluyor anlamıyorum.. Bir dönem çok güzel iş yapıyorlar sonra nedense hemen bozulmalar başlıyor. Kalifiye eleman sorunu mu diyelim , sitelerine yeterince eğilmiyorlar mı diyelim yoksa olmayan malı satmaya çalşıp paraları alıp öevcut borçlarını bu şekilde mi çeviriyorlar anlamıyorum. Canpet'in sahibi her şikayette çıkar buralara yazardı , güzel güzel açıklardı ama artık oda yazmıyor sanırım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mustafakısacıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/11/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 2661
mustafakısacıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Mart 2014 16:49
Bu internetden alış veriş sorunları çıkmaya başladı ben online alış verişi kestim.5/10 lira yeri gelir 20 lira fazla veririm mutlak çevremde bir yerde bulurum aynı ürünü,böyleliklede çatlak-patlak-sk tarihi geçmiş vb sorunlar ile karşılaşmam ve hobi bana zevk verecegine stres yaratmaz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

loyal28Çevrim Dışı

Kayıt: 22/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 103
loyal28Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2014 00:17
Kardeşim geçiş olsun bizleride uyardığın için teşekkür ediyorum.İnsanları anlamak mümkün değil her gün yalan söyleyerek nereye varabileceklerini sanıyorlar.İnşallah en kısa sürede sonuç alırsın

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

bilentungulÇevrim Dışı

Yönetici
[B]11883,3[/B]
Kayıt: 04/06/2012
İl: Yurtdisi
Mesaj: 1409
bilentungulÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2014 09:03
Ben yıllarca canpet firmasından alışveriş yaptım, gerçektende çok çok iyiydiler.
Sonra baktım artık ufaktan yeni siparişler baştan savma gelmeye başladı; 
- elinde olmayan ürünün yerine kafasına göre yenisi geldi
- tarihi geçmesi için 2 ay kalmış yem gönderildi
- siparişini verdiğim köpek maması adult olması gerekirken yavru için olan geldi vs.
 
Direk başka firmalara yöneldim.
 
İnanılmaz müşteri kaybettiler ve daha da kaybedecekler malesefki.
 
Geçmiş olsun.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir