DIŞ FİLTRE GARANTİ BELGESİ
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 02:01
Mrb yaklaşık 2,3 ay önce ankara onaç akvaryumdan dolphin 1300 dış filtre aldım dış filtrenin 3 yıl garantisi olduğu halde garanti belgesini onaylattıramadım bir şey olursa geri getirin dedi tatsızlık cıkarmamak için tamam dedim. şimdi size soruyorum.
1. Bi iş yeri sattığı ürünün garantisini nasıl onaylamaz madem onaylamıyor niye satıyor 3 yıl garantili diye
2. Bu 3 yıl süre zarfında akvaryumcu dükkanını kapatırsa yada ben ankaradan gidersem bu dış filtreyi kime götürüp derdimi anlataçağım.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 02:06
Yapmanız gereken satın aldığınız bu ürün için fatura almak. Zira artık firmalar garanti belgesi kaşelemek yerine fatura kesim tarihini gaanti balangıcı olarak kabul ediyorlar.Aldığınız işyeri kapansa bile doğrudan distrübütörle yada ithalatçıyla bağlantıya geçip garantiyi devam ettirebiliyorsunuz.Tabi ürün bu firmalar vasıtasıyla ülkemize gelmişse.Sağlıklı hobiler.
Rafi60 2011-09-09 02:08:09
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 09:56
İbrahim Bey merhabalar,
Onaç akvaryuma gidip garanti belgesini onaylatabilirsiniz.Yada ürün faturası ile birlikte boş olan garanti belgesinide bize getirebilirseniz, bizde garanti belgesini onaylarız.Garanti belgesi ve ürün faturası olmadan ürün garanti kapsamına alınmaz.
Saygılarımızla,
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 12:26
Ürünü garanti kapsamına sokmak yada garanti kapsamında işlem yapmak için şahıs adına kesilmiş fatura bilgisi yeterlidir. Garanti belgesinin kaşelenmesi servis kurulumlarında geçerlidir. Eğer ürünü yerinde servis kurulum yaparsa garanti belgesi fatura bilgileriyle birlikte işleme alınır.Mağazadan satışı yapıldıktan sonra montajına servis garantisi verilmeyen ürünlerde garanti belgesi gerekli değildir. Sayın pet Garden yetkilisi bilgilerinizi gözden geçirip tekrar dönüş yaparsanız seviniriz. Siz ürünlerinize satış sonrası servis garantisi (Montaj vb...) veriyor musunuz?Yani sattığınız bu tür ürnlerle ilgili ya da sizin dışınızda bir firmadan size ait bir ürün satıldığında servis montajı yapıyor musunuz?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 13:47
Bu konudaki yönetmelik değişikliğini ilgili kısmını aktarıyorum,dileyen tamamını da inceleyebilir.
24 Nisan 2011 PAZAR
Sanayi ve Ticaret Bakanlığından:
GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR
YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA
DAİR YÖNETMELİK
MADDE 1 – 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki (k) bendi eklenmiştir.
“k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”
MADDE 2 – Aynı Yönetmeliğin 5 inci maddesinin ikinci ve üçüncü fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
“Bu Yönetmelik hükümlerine ve Genel Müdürlükçe onaylanmış belgeye uygun olarak hazırlanacak garanti belgesinin tasdik edilerek tüketiciye verilmesini temin etmek ve ayrıca, bu yükümlülüğün yerine getirildiğini ispat etmekle satıcı, bayii veya acenteler sorumludurlar.
Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmez. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, bu Yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine geçer.”
Resmî Gazete
Sayı : 27914
YÖNETMELİK
Sanayi ve Ticaret Bakanlığından:
GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR
YÖNETMELİKTE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA
DAİR YÖNETMELİK
MADDE 1 – 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 4 üncü maddesinin birinci fıkrasına aşağıdaki (k) bendi eklenmiştir.
“k) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,”
MADDE 2 – Aynı Yönetmeliğin 5 inci maddesinin ikinci ve üçüncü fıkraları aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
“Bu Yönetmelik hükümlerine ve Genel Müdürlükçe onaylanmış belgeye uygun olarak hazırlanacak garanti belgesinin tasdik edilerek tüketiciye verilmesini temin etmek ve ayrıca, bu yükümlülüğün yerine getirildiğini ispat etmekle satıcı, bayii veya acenteler sorumludurlar.
Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmez. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, bu Yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine geçer.”
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 14:14
Daha dün bir cihaz gönderdim garantiye.Benden yalnızca fatura fotokopisi istediler.Çalıştığım bütün yetkili servis ve bayilerde bu hep böyleydi. Ve sorduğumda yukarıdaki açıklamayı yaptılar bana hep.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2011 19:52
|
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2011 20:04
Geçen hafta canpet ten aldığım tetra tec ex 700 dış filtrenin içerisinden garanti belgesi çıkmadı.Bunun üzerine aradım ve sorun olmayacağı yanıtını aldım.Ve filtre kurulumumu yaptım şimdi bir sıkıntı olduğunda canpet benimle ilgilenmeyecekmi arkadaşlar.Fatura elimde mevcut.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 19 Eylül 2011 10:49
[QUOTE=kose96]
[/QUOTE]
|
Sn Türkay Köse,
Ürünü aldıgınız yerden garanti belgesini onaylatmanızı tavsiye ederiz.Ürün de sorun yaşarsanız lütfen faturanızla birlikte bize ulaştırınız.Yardımcı oluruz.
Akvarist arkadaşlarımızın ürünleri alırken garanti belgelerini satıcıdan onaylatmalarını rica ediyoruz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Mart 2012 17:35
Arkadaşlar bu garanti konusunu sorun etmeyin kendize çünkü sizin onlardan aldığınıza dair gelen fatura tutarı zaten yetiyor fatura üzerinde dış filitrenin markası ve tutarı yazıyor dikkat ederseniz. merak etmeyın bende canpetten aldım filitrem bozuldu gönderdim servise dört dörtlük yapıp gönderdiler sorun yapacaklarını sanmıyorum canpet kaliteli bir firma sizlerı mağdur etmez
SaNaLKRaL63 2012-03-15 17:39:08
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir