Eheim 2217 aldım, çalıştıramıyorum


nyucelÇevrim Dışı

Kayıt: 25/07/2007
İl: Çanakkale
Mesaj: 985
nyucelÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2007 01:13
Yaklaşık 300 ytl verip aldığınız filtrenin sesli çalışması olacak iş değil. Filtreyi gösterdiğiniz akvaryumcu eğer bağlantıları kontrol ettiyse, yani milde filan bariz bir oynama yoksa bence de değiştirmelisiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kafkas KartalıÇevrim Dışı

Kayıt: 26/09/2007
İl: Ankara
Mesaj: 69
Kafkas KartalıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2007 02:05
Akvaryumcuya gittim. 'bu ses normal, sen sesli motor görmemişsin' dedi. Kesinlikle o sesin normal olduğunu, bir sorun olmadığını söylüyor. Bugün 2 defa akvaryumcuya gittim. İnanın mücadele gücüm kalmadı. Zaten bir daha gidersem kavga çıkar. Artık kaderime razı olucam. Bunu da çekeriz sineye... 
 
Forumda bir yerde okumuştum. Forumdan bir dostumuz, (ismini hatırlayamıyorum) Almanya'da discus almak için oradaki bir akvaryumcuya gitmiş. Akvaryumcu, arkadaşımızın beğendiği discusu almış, poşete koymuş. Akvaryumcu balığı tam verecekken balığın koyulacağı akvaryumun su değerlerini sormuş. Balığı alacak arkadaş akvaryuma suyu yeni doldurduğunu söyleğince balığı tekrar akvaryuma koymuş. Balığı satmamış! İşte aradaki fark!
 
(Bu arada bende EHEİM sesi hayatımda hiç dinlemedim, o yüzden akvaryumcunun günahını almak istemem. Ama sadece ben değil evdekilerde rahatlıkla sesi duydu. Fan sesi gibi. Çok rahatsız etmiyor ama 7-8 metreden duyuluyor, korkum bir sorun varsa daha da büyümesi) 
 
Şu an filtre sökük durumda temizleyip, yarın tekrar kurucam. Umarım bir mucize olur ve düzelir! Düzelmezse şu mil yatağına da bir el atıcam.
 
Daha akvaryumcuya gitmeden alel acele videosunu çekmiştim. Acele çektiğim için biraz hışırtılı (dijital fotoğraf makinası sesleri biraz kötü kaydediyor, uzaktaki sesleri kaydetmiyor, yakındakileri ise aşırı gürültülü kaydediyor ama fikir verebilir). Eğer 2217 sesini bilen biri varsa email'ini gönderirse, video'sunu yarın yollamak isterim.
 
 
Daha bu işin başında bu kadar sorun yaşamak beni çok üzdü. 2 gündür doğru düzgün uyuyamadım bile. Ama inanın bu kadar yardımsever insanların olduğunu da görmek üzüntümü yok etti. İnanın o kadar mutluyum ki... Bana gecenin bir yarısı da olsa üşenmeyip yorum yazan, fikir veren, sıkıntımı paylaşan, benimle sinirlenen, saygıdeğer arkadaşlar! İyi ki varsınız.
 
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

orandamÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 07/11/2006
İl: Kocaeli
Mesaj: 748
orandamÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2007 09:44
Çağlar bey hiçbirşeyi sinenize çekmenize gerek yok.O kadar para vermişsiniz kaliteli,sessiz diye eheim almışsınız.Sonuçta siz o filtreyi sürekli kullanacaksınız.Zamanla ses sizi daha çok rahatsız etmeye başlar.Üstelik yok yere bu sesi çekmiş olacaksınız.
 
Tüketici olarak sizin birsürü hakkınız var.Bu hakları koruma altına alan kanunlar var.Lütfen o akvaryumcuya gidin ve ona sattığı her ürünü geri alması için belli bir sürenin kanunlarda belirtildiğini hatırlatın.Aksi takdirde şikayet edin.Herşeyden önce haklı olduğunuz bir olayda geri çekilmek hiç doğru değil.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

HAPEPHIÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/12/2006
İl: Ankara
Mesaj: 311
HAPEPHIÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2007 11:29
Çağlar bey Almanlar malları konusunda çok hassastır. Ben Bosch servisiyle sorun yaşadım. Şohbenimdeki arızadan dolayı, 3-4 kez gelip bakmalarına arıza olmadığını beyan ettiler, bende Bosch Türkiye yi pas geçip direkt olarak  Almanya ya mail attım. maili sabah 9 gibi atmıştım, saat 1 civarı Boch Türkiye aradı sorunu güzelce dinlediler, malum servisi gerekli sekilde uyarıcaklarını ayrıca Almanyadan önce kendileri ile irtibata geçmemin uygun olacağını söylediler, tabi onlardan sonra servis aradı (ses tonlarını hiç unutamıyorum titrek titrek Evil%20Smile ) hemen 4 kişi birden gelip sorunu olmadığını beyan ettikleri sohbenin beynini değiştirip gittiler. Tabi siz filtreyi akvaryumcudan almışsınız böyle bir hareket size nasıl yardımcı olur onu bilemem.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kafkas KartalıÇevrim Dışı

Kayıt: 26/09/2007
İl: Ankara
Mesaj: 69
Kafkas KartalıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 29 Kasım 2007 18:59

Bugün başka bir akvaryumcuya gittim. Durumu anlattım. Bana büyük ihtimalle (forumdaki arkadaşların da tahmin ettiği gibi) milinde sorun olduğunu söyledi. Orada çalışmakta olan bir Atmanı işaret ederek dinlememi istedi. Gerçekten ses diye bir şey yok! Çalıştığını ancak dokunarak hissedebildim. Doğrusu hayatımda hiç dış filtre sesi dinlemediğim için, bendeki sorunun büyüklüğünü o ana kadar kavrayamamıştım.

Derhal koşarak filtreyi aldığım akvaryumcuya gittim. Başka akvaryumcu da filtrelerin seslerini dinlediğimi, tamamen sessiz çalıştıklarını söyledim. Bendeki filtreden ise (kendisi de dinlemişti) çok abartı ses çıkmamakla beraber fan sesi gibi ses geldiğini, kesin olarak değiştirmek istediğimi söyledim. O da telefonla toptancıyı aradı. Cumartesi günü kafa kısmını değiştirebileceğini söyledi ve 'ben biliyorum, sen şimdi bu gelecek motora da bişey bulursun' demeyi de ihmal etmedi. Teşekkür ederek çıktım.

Recep Bey, eğer bu girişimimden de bir sonuç çıkmasaydı, dediğiniz gibi Eheim firmasına mail gönderecektim.
 
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cüneyt1972Çevrim Dışı

Kayıt: 28/09/2007
İl: Tunceli
Mesaj: 26
Cüneyt1972Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 02 Aralık 2007 00:17
Çağlar bey, umarım derdinize çare bulabilmişsinizdir. Bende de 2217 var yeni aldım ve gayet memnunum ben de dolphin c1600 ve atman f2 de var içlerinde tek geçeceğim 2217'yi. İnşallah filtrenizi  bugün değiştirmişler ve siz de sorununuzu çözmüşsünüzdür.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MurtazaÇevrim Dışı

Kayıt: 01/10/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 49
MurtazaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Aralık 2007 09:41
Bende de 2213 var.Eğer su çıkışından su geldiğini görmesem çalışmıyor diyeceğim...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Adem TANIŞÇevrim Dışı

Kayıt: 01/08/2007
İl: Ankara
Mesaj: 1018
Adem TANIŞÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Aralık 2007 09:59
Bu anlayışla esnaflarımız adam olmaz. Filitreniz garanti kapsamında olduğundan hemen toptancı ile irtibata geçmeliydi. Çünkü akvaryumcunuzun bundan hiçbir zararı yok. Bence bu davranışı sergileyen akvaryumcunun adını verin. Böylece bizler (Ankaralı forum üyeleri), kendisine bu yaptığının yanlış olduğunu hissettirelim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kafkas KartalıÇevrim Dışı

Kayıt: 26/09/2007
İl: Ankara
Mesaj: 69
Kafkas KartalıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2007 14:57
Filtrenin kafasını akvaryumcuya geçen hafta teslim etmiştim. Toptancısının elinde şu an 2217 yokmuş. Halen beklemedeyim.  Adem Bey, bu aşamada akvaryumcunun adını vermem doğru olmaz diye düşünüyorum. Kendisi değiştireceğini söyledi çünkü. Gelişme olunca haber veririm. Desteğiniz için teşekkürler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kafkas KartalıÇevrim Dışı

Kayıt: 26/09/2007
İl: Ankara
Mesaj: 69
Kafkas KartalıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Aralık 2007 01:46
[QUOTE=Murtaza]Bende de 2213 var.Eğer su çıkışından su geldiğini görmesem çalışmıyor diyeceğim...[/QUOTE]
 
 
 
Murtaza Bey, benimkinde bir hayllises var. Ama adamlar kabul etmiyor. İşte buyrun meşhur Eheimımın sesi:
 
 
 
Bugün akvaryumcuya gittim. Motoru getiren toptancının filtreye baktığını, bi sorunu olmadığını söyledi. Toptancının telefonunu aldım aradım. Adam o motorda bir sorun olmadığını, mıknatısın az bir ses yapabileceğini söylüyor. Ben de motorda sorun olduğunu, eğer dedikleri gibi sorun yoksa,  yapacakları değişimin kendileri açısından problem olmayacağını söyledim. Yani madem motor sağlam,  buyrun değişim yapın dedim. (ilk aldığımda motoru 2 yada 3 saat denemiştim, başka hiç kullanmadım). Telefondaki şahıs, motorda eğer büyük bir gürültü varsa değişim yapacağını, elinde başka olmadığı için en az 2 ay bekleyeceğimi söyledi. Bende motorda çok büyük bir gürültü olmadığını, ancak ileride daha büyük bir sorun çıkarabileceğini belirttim. Bunun üzerine motoru getirmemi istedi. Kendisi ısrarla 'bi sorun yok ama yine de bir daha bakayım' dedi. Şimdi saygıdeğer site üyeleri sizden ricam bi zahmet şu videoya bakıp, filtrenin sesinde bir anormallik var mı yok mu söyler misiniz? Artık kendimden şüphelenmeye başladım. Ya ben anormalim, gaipten ses duyuyorum yada...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

orandamÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 07/11/2006
İl: Kocaeli
Mesaj: 748
orandamÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Aralık 2007 09:36
Çağlar bey motorun sesi tabi ki normal değil.Burdan çalışıp çalışmadığını anlayamamamız lazım.Neden 2 ay beklemeniz gerekiyormuş?Size açıkça blöf yapmış bu adam.Eğer hemen değiştirmezse,siz de hakkınızı başka yerlerde arayabileceğinizi söyleyin.Bence siz artık bunlarla muhattap olmayın.Vardır bu firmanın bir Türkiye temsilcisi filan.Ya da eheim firmasına direk ulaşın.Tüketici haklarını koruyan kurumlara bildiride bulunun.Neden bu yollara çok uzak bakıyorsunuz anlayamadım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MurtazaÇevrim Dışı

Kayıt: 01/10/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 49
MurtazaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Aralık 2007 10:45
KArdeş.İstanbuldaki servisi aşağıda yazdığım yer olması lazım...
 
-TR-
Anadolu Akvaryum, Ve Pet Ürünleri A.S.
Gülsuyu mah. Fehvzi cakmad cad. Kelebek Sok. No. 19/1
TR-Maltepe/Istanbul
Phone: -
Fax: -
http://www.eheim.de/eheim/inhalte/index.jsp?id=20474

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kuntakinteÇevrim Dışı

Kayıt: 25/10/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1026
kuntakinteÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Aralık 2007 11:40
    Aradığınız toptancıya  değiştirin dediğinizde size 2 ay beklemeniz lazım elimde yok demiş, oysaki 1 tane almak istiyorum deseniz adam eminim hemen yolluyorum  diyecekti Angry . Yerinizde olsam ana bayi ile iritbata gecerim. Oda olmadı tüm yasal haklara başvururum. Sonuçta ortada ciddi para verip aldığınız ve memnun olmadığınız bir ürün var. Saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kafkas KartalıÇevrim Dışı

Kayıt: 26/09/2007
İl: Ankara
Mesaj: 69
Kafkas KartalıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Aralık 2007 19:37
Selamlar.
 
Burada veya başka bir ortamda kimsenin ticari itibarını karalamak istemem. Bunun için burada olduğu gibi her ortamda özveri gösteririm. Hatta burada bana bir arkadaş hangi akvaryumcunun bu filtreyi sattığını sorduğunda, söylememiştim. Ama artık özveri sınırı çoktan geçildi. Bana yapılan bir başka kişiye de yapılabilir.  
 
       Filtremi satın aldığım akvaryumcu zincirin son halkası olduğu, problem çıkması halinde muhatabımın dağıtımı yapan toptancı olduğu için orayı es geçiyorum. Bugün filtrenin dağıtımını yapan toptancıya gittim. Toptancının adı HAS AKVARYUM. Gittiğimde dükkan sahibi yoktu. Babalarına filtreyi teslim ettim, 1 saat sonra döndüm. Döndüğümde ilgili kişi, filtremi oradaki büyük bir akvaryuma kurmuştu. Ve bir sorunu olmadığını, mıknatıs sesinin normal olduğunu söyledi. Bense bu sesin çok yoğun olmamakla birlikte normal olmadığını, arkadaşlarıma, hatta akvaryum.com'da konu hakkında forumda yazdığımı söyledim. Forumdaki arkadaşların, Eheim'de sesin 0 olduğunu, bu sesin normal olmadığını belirttiklerini söyledim. Yanıtı aynen şu oldu: 'Ben o sitede yazılan şeyleri kayle almıyorum!' Birileri sorunlu diyebilir ama bu motorda sorun yok' dedi. Ben de madem ki sorun yok o zamam sadece 2-3 saat deneme için kullandığım bu filtrenin kafasını değiştirmesini istedim. Aldığım cevap: 'Kullanılmış üründür, değiştiremeyiz' oldu.
 
Açıkçası arkadaşlar, filtremin videosu burada. Yorum sizlerin. Ben üzüldüm, başka arkadaşlar da üzülmesin...
 
 
Saygılar.
 
Kafkas Kartalı2007-12-13 19:48:39

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir