hepsiburada.com


vedattÇevrim Dışı

Kayıt: 20/04/2011
İl: Sakarya
Mesaj: 128
vedattÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2012 15:27
Şikayetin Nedeni: Arızalı Ürün

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: hepsiburada.com/en kısa zamanda halledicez ()

Olayın Detayları: Arkadaşlar hepsiburada.com'dan 18.03.2011 tarihinde jebo marka 36w uv cihazı almıştım, aynı tarihlerde tetratec ex2400 marka dış filtrede almıştım neyse bu iki cihaz hemen hemen aynı zamanlarda arıza yaptı, dış filtre su kaçırıyordu uv cihazınında lambası yanmıştı, hepsiburada.com'a arıza bildirimi yaptım iki cihazıda kabul etti ve bana ikisinede gönderi kodu verdi o kodla yurtiçi kargoya teslim etmemi söyledi bende ikisini kutulayıp 15.09.2011 tarihinde kargoya teslim ettim. Ve yurtiçi kargonun kargo takip sayfasında 2 ürünüde sordurdum 17.09.2011 tarihinde hepsiburada.com teslim aldı gözüküyordu, 20.09.2011 tarihinde tetratec ex2400 dış filtre servise gönderildi diye gözüktü ve 25.10.2011 tarihinde ürünü para olarak iade ettiler fakat işin garip tarafı burada başlıyor, öyleki jebo 36w uv cihazı için hala sitenin ''bekleyen bildirimlerim'' sayfasında: ''Bildirim formu doldurarak talebinizi ilettiğiniz ürününüzün firmamıza gönderimi onaylanmıştır. Lütfen tarafınıza iletilen kargo kodu ile gönderiyi yapınız.'' ibaresi mevcut. Yahu 5 ayı geçti belki 10 kere aramışımdır, 10 kere mail atmışımdır, her seferinde: ''en kısa sürede halledicez, sisteme aktarıcaz, sizi çok iyi anlıyoruz'' gibi klasik laflar söylüyorlar, kargo gönderi kodunu soruyorlar söylüyorum tamam halledicez diyorlar mahkemeye vericem diyorum halledicez diyorlar, lanet ettim arkadaşlar 200 tl gibide bir para verdim o cihaza 12 ay garanti verdiler, sizden yardım istiyorum daha önce başına böyle bir şey gelipte çözüme ulaşan oldumu? yada forumda hukukçu abilerimiz varmı bana yardım edebilecek? benimde size tavsiyem hepsiburada.com'dan alışveriş yapmamanız olucaktır. Teşekkür ederim, biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

l_chaylak_lÇevrim Dışı

Kayıt: 31/03/2010
İl: Ordu
Mesaj: 164
l_chaylak_lÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2012 16:10
Aldığın tarihi, arıza tarihini, gönderim yaptığın tarihi, kargo fişlerini hepsini topla tüketici haklarına git, 30 gün içinde sana ya aynı ürünün sıfırını veya arızası giderilmiş ürünü teslim etmik zorundalar. Bunlardan biri olmaz ise alım yaptığın fatura miktarını nakit olarak hesabına yatırmak zorundalar. Hemen yarın git ve bir daha hiiç muattap bile olma.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

vedattÇevrim Dışı

Kayıt: 20/04/2011
İl: Sakarya
Mesaj: 128
vedattÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Şubat 2012 16:22
[QUOTE=l_chaylak_l]Aldığın tarihi, arıza tarihini, gönderim yaptığın tarihi, kargo fişlerini hepsini topla tüketici haklarına git, 30 gün içinde sana ya aynı ürünün sıfırını veya arızası giderilmiş ürünü teslim etmik zorundalar. Bunlardan biri olmaz ise alım yaptığın fatura miktarını nakit olarak hesabına yatırmak zorundalar. Hemen yarın git ve bir daha hiiç muattap bile olma.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için bahsettiğiniz bu mudur: Sakarya Tüketici Hakları İl ve İlçe Hakem Heyetleri İl Tüketici Sorunları Hakem Heyeti
Adres : Orta Mah. Unkapanı Meydanı Tozlucami Karşısı Ulu Sakarya İşhanı Kat: 3
Telefon : 277 36 40-42, Fax: 277 36 41
Birde bu kurum ücret talep ediyormu ona göre gideyim?
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ismailneseÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 31/01/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 650
ismailneseÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2012 10:09
Bende bu siteden geçen sene lcd tv aldım. 1600TL ödedim fakat kargo geldiğinde kutunun ön tarafı hasar görmüştü tabiki kabul etmedim kargo tutanağınıda aldım. buraya kadar herşey normal. bunuda bildirdim yenisini istedim. zaten prosedürlerde de bu şekilde yapılması gerektiği açıkça yazıyor. şok hepsiburadadan bana iletilen kargoyu neden kabul etmeemişim, edicekmişim servis gelicekmiş onlar arızalı yada kusurlu olduğu kararını vericekmiş ve onlar değiştirecekmiş. Samsunguda aradım yok öle bişi bize ne dediler tabiki doğal olarak. uzatmıyayım 1-2 hafta uğraşımın sonunda ürünüde iade ettim zor bela ki yerlerine kadar gittim ümraniyede. paramı da taksit taksit ödediler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

citronxÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/11/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 5773
citronxÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2012 21:45
Akvaryumla ilgili alışverişlerde ne ararsan var türü sitelerden ziyade sadece hobi amaçlı açılan hizmet veren siteleri kullanmak kesinlikle daha uygun bence. En azından aynı dili konuşuyoruz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

vedattÇevrim Dışı

Kayıt: 20/04/2011
İl: Sakarya
Mesaj: 128
vedattÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Mart 2012 23:40
Bende baktım ki hepsiburada.com'dan bugüne kadar ortalama 7000 tl'lik alışveriş yapmışım ama sağolsunlar benim 200 tl'nin üstüne oturdular, artık kim kaybetti bilmiyorum bir daha o siteye girmiyecem bile. Hakkımıda helal etmiyorum, bu mesajları okuyanlarda inşallah oradan alışveriş yapıp mağdur olmazlar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sinanulÇevrim Dışı

Kayıt: 31/01/2012
İl: Mugla
Mesaj: 85
sinanulÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Mart 2012 17:23
Yıllardır hepsiburada ile alışveriş yaparım. Anakartı kendi elimizle yaktık. Bozuk dedik iade aldılar. Hepsiburada sağlamdır fakat sonuçta görmeden alıyorsunuz. Kargocuların hali malum. Kırılabilecek malları kapıda ödeme ile alın. Kırıksa kargo zarar görüşse almazsınız olur biter.

Saygılar.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Ömer YeşilırmakÇevrim Dışı

Kayıt: 15/06/2010
İl: Kayseri
Mesaj: 361
Ömer YeşilırmakÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Mart 2012 12:07
Bende iki sene önce hepsiburada.com dan bir altın yüzük almıştım. Yüzük geldikten iki gün sonra taşı düştü. Tamire gönderdim ve iki hafta sonra kargo geldi. Kargo geldiğinde ben tam namaz kılıyordum. Kardeşim kutuyu teslim almış ve kargo görevlisi gitmiş. Namazı kıldıktan sonra kutuyu açtımki kutu boş. Ne kutusu var ne yüzük. Tutanakta tutturamadık. Ne kadar aramama rağmen geliyodu gidiyodu baya bi uğraştırdılar. Ama hiç bir zaman o yüzük gelmedi. Aradan iki üç ay geçti. Artık bıktım vazgeçtim. Yüzüğün gittiğinemi yanarsın, paranın gittiğinemi, hanıma rezil olduğumamı. Bende hakkımı helal etmiyorum.

Bundan sonra inşallah böyle bişey başımıza gelmez...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mdurgunÇevrim Dışı

Kayıt: 31/08/2010
İl: Antalya
Mesaj: 343
mdurgunÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Mart 2012 12:20
Böyle aksamalar ne yazık ki oluyor.Bende Rs marka iç filtre almıştım birkaç parça şeyle beraber.Geldiğinde iç filtrenin dış kabının kırık olduğunu gördüm.Neyse gönderdim ettim onay kodu felan derken aradan 1-2 hafta geçti, ama sonunda sağlam bir şekilde yeni kabıyla birlikte iç filtre geldi.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir