Juen pet sınavı geçti


berkesimÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/03/2013
İl: Ankara
Mesaj: 700
berkesimÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2013 00:05
Selamlar,
Uzundur övgü duyduğum bu siteden alışveriş yaptım. Kırılacak bir ürün ve birkaç sar malzemesi aldım.. Kutu paketleme içerik kalitesi ve özen bakımında oldukça başarılı buldum. Hatta ampul aldığım için kırılacak malzeme ibaresi ve son kontrol yapıldığına dair damgalama yapılmış. Sallanmaya karşı ürünler sabitlenmiş.
Tarafsız bir tüketici olarak birçok rezaleti burada şikayet ettim:))
Bir de övgümüz olsun...

     
     
     

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

dati_bubuÇevrim Dışı

Kayıt: 03/10/2013
İl: Kocaeli
Mesaj: 117
dati_bubuÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2013 15:54
Benimde Juenpet den alışverişim oldu ve çok memnun kaldım.  Umarım bu şekilde devam ederler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

darkauraÇevrimiçi

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 02/11/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 4338
darkauraÇevrimiçi
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 10 Aralık 2013 17:21
Juenpetden benimde defalarca alışverişim oldu. Hiç sorun yaşamadım. Her zaman güvenle alışveriş ettiğim bir yer. Bir tek sitelerini biraz elden geçirseler güzel olacak. Arama fonksiyonu çok alakasız sonuçlar veriyor. Bazen istenen ürünü bulmak sorun olabiliyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

gorgorotÇevrim Dışı

Kayıt: 23/08/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 43
gorgorotÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2014 00:12
İşyerime yakın olduğu için mağazalarına gittim. Web sitesinde olan ama mağazada olmayan ürünler var ise hemen depodan getiriyorlar. Çünkü o kadar ürününün hepsini mağazada sergileyemiyorlarmış. Eğer web sitesinden seçtiğiniz ürünlerin kod numaralarını da yanınızda götürürseniz işinizi çok kısa bir zamanda halledebilirsiniz! Ben çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Çevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
Kayıt: 20/10/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 818
Çevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2014 20:57
Bende juenpetmarket.com'dan opuwa kökü, filtre yedek süngeri, balık yemleri, cam derece vs. aldım. Özellikle her ürünü tek tek balonlu ambalaj ile sarmaları (balık yemlerini bile) çok itinalı ve işlerine saygılı olduklarını gösteriyor. Fiyatlar da çoğu siteye göre daha hesaplı geldi bana. Her siteden bu özeni bekliyoruz tabii...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mustafakısacıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/11/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 2661
mustafakısacıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2014 13:19
Juen pet'den ara ara bende ürün alırım ve hep sorunsuz gelmiştir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reco77Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 234
reco77Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2014 22:18
Juenpetten bende memnun olan birisiydim taki bundan 1-2 hafta önceki siparişime kadar. Durumu kısaca özetleyeyim ; Şimdiye kadar bu sitede yaşadığım problem genelde stok problemi oluyordu. İstediğim ürün yok ama stoklarda gözüküyor ve satıyorlar ertesi gün sizi arayıp "işte seçtiğini üründen kalmadı onun yerine bunu yollasak yada juenpuanlarınıza eklesek" teklifi geliyordu. Son zamanlarda yaptığım alışverişlerde bu kadar sıklaştıki artık bunaldım ama yinede kabul ediyordum juenpuanlara iade yaptırtıyordum, bunu dışındada 2-3 kez hatalı ürün geldi tarafıma ama onuda düzelttiler eskisini istemediler aldığım ürünler 2-3tl ürünlerdi vs.vs.
En son balık taşıma kabı aldım plastik, içine diğer aldığım sert ürünlerden koyulduğunu gördüm. Dışı çok güzel bir şekilde pıtpıtlı naylonla sarılmıştı yanı darbe alsa bile kolay kolay birşey olmaz anca kutunun üzerine birisinin oturması lazım ürünü çatlatması için :)
Neyse gelen kargo görevlisi kutuyu verdi bende kutunun rutin olarak bandını yırttım baktım herşey sarılmış güzel ok dedim yolladım. Kutu sapa sağlamdı herhangi bir ezik yada darbe görmediğim için kutuda her ürünü çıkartıp tek tek bakmak aklıma gelmediki şimdiye kadar gelen hiçbir ürünlerinde böyle birşey yapmadım.Sonra pıtpıtları açtığımda ürünün cam kenarında ufak bir çatlak olduğunu gördüm. Kargoya verilmeden öncede ben pembe kap seçmiştim yine "elimizde mavisi kalmış pembe yok" diye yine ürünü değiştirttiler !!! Durumu belirten bir yazı yazdım ve yolladım.
Ertesi günü bir bayan aradı sürekli kargoya tutanak tutturmanız lazımdı birşey yapamayız deyip duruyordu belki 10 kere farklı cümle kurdum hepsinin cevabı bu oldu aynen papağan gibi tekrarladı. Kargodan dolayı olamayacağını kutunun çok sağlam ve yaptıkları paketin çok muhafazalı olduğunu bunun kırık olarak koyulduğunu belirttim. Bir ürünü kutuya 3 kişinin kontrolünden geçerek koydulduğunu söyledi :) bende bundan önce 2-3 kez yanlış ürün koyulduğunu belirttiğimde 3 kişininde gözünden kaçmış olacağını savundu hhahah Bunca aldığım ürünlerde başıma gelenleri anlattım, memnuniyetimi anlattım, yaptığım harcama tutarını belirttim yok aynı şeyleri tekrar edip durdu malesef.
Burayıda bıraktım gerçekten müşteri memnuniyeti kurum olarak belki iyidir ama benim gözümde artık sıfır ! belkide beni arayan bayanın terbiyesizliği yada bilgisizliği bilemiyorum ama alışveriş yaparken düşünün derim. tşk.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

berkesimÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/03/2013
İl: Ankara
Mesaj: 700
berkesimÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2014 01:19
Eveeet recep bey çok çok teşekkürler, bir kale daha yıkıldı:)))

Bence tek bir memnuniyetsizlik bir firmayı bitirmez ama bunun arkası gelince insan rahatsız oluyor
size de bir başlık açmanızı firmanın güncel problemini tüm foruma anlatmanızı rica ederim.

Yeter artık!! Önce müşteriyi pohpohluyor sonra da kazık atmaya başlıyorlar. Doğru düzgün kurumsal bir firma bulduk demiştik anlaşılan o da yalan olmuş!!!

Konuyu 1 ayı geçtiği için düzenleyemiyorum. Umarım firma bu gidişhattan haberdar olur!!!berkesim2014-01-31 01:22:59

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Şenol SinoğluÇevrim Dışı

Kayıt: 24/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 356
Şenol SinoğluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 05 Şubat 2014 17:16
Berk bey övgü dolu açtığınız bir başlıkta bu kadar iyimser yaklaşımınız bir anda bir başka kişinin şikayeti neticesinde nasıl 180 derece değişti şaşırtıcı geldi.

Burda sadece juenpet değil diğer güvenilir siteler içinde geçerli.. 100 kişi içerisinde %1 lik şikayet firmanın imajını zedelemez. Aslolan Canpet gibi Canlıpetshop gibi bu hataları sürekli hale getirmemek. 

 Keza yukarda yazan arkadaşta firmadan daha önce birçok konuda memnun olduğunu söylemiş. 

Juenpetten hiç sipariş vermedim 2 kere direk mağazalarını ziyaret ettim fiyatlar ve çeşitlilik konusunda oldukça emnun kaldım. Müşteriye karşı tavırları da oldukça saygılı.
Şenol Sinoğlu2014-02-05 17:17:35

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

berkesimÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 17/03/2013
İl: Ankara
Mesaj: 700
berkesimÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 06 Şubat 2014 14:42
Kusura bakmayın ben fikrimi yazdım. İyisiyle kötüsüyle. Firmaların istikrarı sağlaması benim için çok önemli. Hobicilerin her türlü yanlışı bence affedilebilir. Ama ticari bir disiplinle profesyönel çalışıyorsanız, affedilemez veya telafi edilmelidir. 180 derece dönmemin sebebi de firmanın ilgili şikayeti ciddiye alması gerektiğidir. Siz buna döneklik diyebilirsiniz. Bense firmanın devamlılığı ve profesyönelliğini sağlaması için bir geri besleme mekanizması olarak adlandırıyorum.

Nitekim aradığımız şey kaliteli hizmetse yurt dışında benzeri durumlarda davalar açılır. Zaman zaman bu tazminatlar milyonları bulur. Ebay üzerinde alım yaptıysanız kullanıcıların bile nasıl çırpındığına, mağduriyetleri gidermek adına nasıl uğraştığına tanık olursunuz.
Firmanın yaşadığı anlık problemler beni hiç alakadr etmez. "Profesyonel" olmak mükemmeliyeti gerektirir.

Bu fikirler kendi şahsi fikirlerimdir. Eğer yukarıda yazı yazan arkadaşımızın bir yanlışınvarsa firma yetkilisi buraya gelir. Bizi dinler. Hem hizmetini mükemmelleştirir. Hem mağduriyeti giderir. Hem de kalbimizi kazanır.

Siz hala bunu döneklik olarak görüyorsanız. Ona diyecek bir lafım yok. Ama kimse benden burada forumda sürekli olumlu reklam yapmamı beklemesin.
Forum kelimesi bile eleştirinin sunulduğu platformu simgeler. Eleştri sunanları bu şartlarda dönek diye nitelendirmek bu forumu reklam platformuna dönüştürür.

Not: eski yazıma bakarsanız firma yetkililerinin bu sorunu düzeltmeleri için bir şansları olduğunu anlarsınız. Ayrıca hatanın sürekli olduğu şikayeti yazan beyefendi tarafından da belirtilmiş.

Bence siz bir şahsı 180 derece dönmekle itham etmeden önce bir daha düşünmelisiniz.

Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Şenol SinoğluÇevrim Dışı

Kayıt: 24/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 356
Şenol SinoğluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Şubat 2014 11:12
Berk bey gereksiz yere uzun cümleler kurup dikkat dağıtmış, Konunun ucundan sonuna iyice farklı yerlere gitmişsiniz.
Türkiye de hiçbir Petshop işini profosyonel yapmıyor Profosyoneliz diye bir iddiaları da yok. 
Söylemek istediğim kötü niyetli biri olsam Rakip firma hakkında gelir burda bir şikayet açar birde konu içerisinde karalama kampanyası yapar emellerime çok kolay ulaşırım.

Şikayet var bölümünde bulunan birçok şikayet konusunun bu mantıkla açıldığını düşünüyorum. 
Hobicilerin şikayetlerini hiçe saymayalım tabi ki. Ama 100 olumlu yorum gelen bir firma için gelen ilk şikayette sorunun çözülüp çözülmediğine, detayına bakmadan ''hee tamam burası da berbatmış'' demek bence firmaya haksızlıktır. Bu juenpette olabilir Evcilal da olabilir kim olduğunun önemi yok. 

İyi niyete bakmak lazım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reco77Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 234
reco77Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 14 Şubat 2014 17:37
[QUOTE=Şenol Sinoğlu]Berk bey gereksiz yere uzun cümleler kurup dikkat dağıtmış, Konunun ucundan sonuna iyice farklı yerlere gitmişsiniz.
Türkiye de hiçbir Petshop işini profosyonel yapmıyor Profosyoneliz diye bir iddiaları da yok. 
Söylemek istediğim kötü niyetli biri olsam Rakip firma hakkında gelir burda bir şikayet açar birde konu içerisinde karalama kampanyası yapar emellerime çok kolay ulaşırım.

Şikayet var bölümünde bulunan birçok şikayet konusunun bu mantıkla açıldığını düşünüyorum. 
Hobicilerin şikayetlerini hiçe saymayalım tabi ki. Ama 100 olumlu yorum gelen bir firma için gelen ilk şikayette sorunun çözülüp çözülmediğine, detayına bakmadan ''hee tamam burası da berbatmış'' demek bence firmaya haksızlıktır. Bu juenpette olabilir Evcilal da olabilir kim olduğunun önemi yok. 

İyi niyete bakmak lazım.
[/QUOTE]

Konuyla ilgili şikayet kaydı açmadım zaten dikkat ederseniz. Çünkü 5 kere memnun kaldıysam 1 kere memnun kalmadıysam ben burdan alışveriş yapmayı keserim karalama politikasına girmem için 5 alışverişin 3ünden memnun kalmamam gerek. Rakip firma konu açar karalar gibi bir düğünce içinde olmanızda burda madur olup konu açmış kişileri zan altında bırakmanız demektir ki birçok şikayet konusunu okuyorum alışveriş yapılmadan yaşanabilecek sizin dediğiniz gibi kafaan atayım kötüleyeyim gibi konular değil... Şikaye konularını tekrar bir gözden geçirin bence.
Burda arkadaşın şahsi fikridir 2-3 kere daha alışveriş yapar buradan bakar neticesi iyiyse devam eder. Herkes sorun yaşacak yada herkez sorun yaşamayacak diye bir garanti yok bunu kimsede söyleyemez. Siz direk dükkanına gidip bu burası iyi diye bir kanaatte bulunuyorsunuz sanırsam konunun başında belirtmişsiniz , ben dükkandan değil internet üzerinden alışveriş yaptım. Siz görerek alıyorsunuz ben ise görmeden alıyorum. Bence bunlarıda düşünün. Mağazaya girdiğinizde satıcı o ürünü size satmak için bir uğraş verir ama internette zaten almışsınızdır ürünü elindeki sağlamı yollar kırığı yollar yedirirsem der yada aman madur olmasın en güzelini yollayayım der o firmaya daha doğrusu o firmada bu konuyla kim ilgileniyorsa ona bağlı bir durum.
Bende direk firmayıda kötülemedim dikkat ederseniz muhattap olarak beni arayan kişinin konuya hiçbir yardımı dokunmadan papağan gibi aynı şeyi tekrar etmesinden bahsettim. Emin olun 1000TL üzerinde alışveriş yapmış birisi olarak 10TL lik ürün için kalkıp müşteriyi bu şekilde madur ediyorsa ben ordan birdaha birşey almam almak isteyenide haklı olarak uyarırım.. Tşk.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

blue nightÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 1149
blue nightÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Şubat 2014 17:20

Direk isim vererek konuşayım. Alışveriş yaptığım siteler arasında sadece Ambalajlama anlamında değerlendirme yapar isek (100 üzerinden not vereyim)

Juen Pet Market 100
Otuz 80
Akveryem 20
 
Dipnot; Alışveriş yaptığım siteler bunlar başka sitelerde vardır iyi veya kötü. Sadece paketlemeyi kıyasladım. Sataşma olmazsa sevinirim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

nil52Çevrim Dışı

Kayıt: 12/03/2014
İl: Yurtdisi
Mesaj: 13
nil52Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Mart 2014 19:24
MERHABA: ben almanyadan nil acaba almanyaya balik gonderiyormusunuz?gonderiyorsaniz kaca yolluyorsunuz?beni aydinlatirsaniz sevinirim SAYGILAR.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir