Net Akvaryum Pişmanlıktır
Gönderim Zamanı: 05 Eylül 2018 15:51
Net Akvaryum mağazasından gittigidiyor ve hepsiburada üzerinden alışveriş yaptım. Gittigidiyor'dan aldıklarım kargolandı ama hepsiburada'dan verdiğim sipariş kargolanmadı. Sebebini 2-3 kez sordum ve cevap vermediler. Gittigidiyor'dan verdiğim siparişler geldi ve hepsiburada'dan verdiğim gelmedi. Kimseye önermiyorum ![:(((]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 10 Eylül 2018 20:59
Bende zamaninda bir kac kalem esya almistim. Benim urunleri eksiksiz ve tam gonderdiler ama cok ugrastim onlarla. Ariyorum acmiyorlar ulasilmiyor. En az 1-20 gun surmustur urunlerin elime ulasmasi.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Ekim 2018 14:30
[QUOTE=Prime7]Net Akvaryum mağazasından gittigidiyor ve hepsiburada üzerinden alışveriş yaptım. Gittigidiyor'dan aldıklarım kargolandı ama hepsiburada'dan verdiğim sipariş kargolanmadı. Sebebini 2-3 kez sordum ve cevap vermediler. Gittigidiyor'dan verdiğim siparişler geldi ve hepsiburada'dan verdiğim gelmedi. Kimseye önermiyorum ![:(((][/QUOTE]
Merhaba, buradaki yazıyı tesadüfen gördüm. 18 bin kalem ürün ile 800 metre kare mağazamızda hizmet vermeye çalışıyoruz. Belli dönemlerde kampanya yoğunluğu olmakta ve bu zamanlarda üzülerek belirtmek isterim ki az da olsa gecikmeler hatalı ürün sevkleri yaşanmaktadır. insanın olduğu her yerde hata ve kusurlar olmaktadır. Ama hak yemek bile bile kimseyi mağdur etmek bizim değil bence hiçbir işletmenin hedefi değildir sanıyorum. Zaten ürün satın alma yapılan platformlar her türlü güvenceyi vermektedirler. Dolayısı ile kimse kimsenin parasına malına bilerek yada bilmeyerek el koyamaz. Elektronik ortamlardan alışveriş yapanlar bunu bilir. Her ne olursa olsun zaman kaybı yaşattığımız müşterilerimiz vardır. Bunlar için gerçekten üzgünüz. Şahsım olarak hobinin içinden gelen ve halen bu hobinin içinde olan biri olarak duygularınızı anlayabiliyorum.
Satış yaptığımız n11 , gittigidiyor, hepsiburada başta olmak üzere mağazalarımızda % 95 üzerinde müşteri memnuniyetine sahibiz. Daha iyisini yapmak için çalışmalarımıza yön vermeye devam ediyoruz.
Sayın , Melih bey
isminiz ile ticari programımızda bilgilerinize ulaşamadık. Lütfen siparişteki isim ve soyadınızı bize bildirir misiniz ?
Hepsiburada dan aldığınız ürünler gelmedi dediniz. Gelmedi derken sanki askıda kalmış paranız gasp edilmiş bir işlem gibi bir algı var. Ürününüz gelmedi ise paranız iade edilmiştir. Neticeyi (sonucu) yazar mısınız lütfen ?
Merhaba, buradaki yazıyı tesadüfen gördüm. 18 bin kalem ürün ile 800 metre kare mağazamızda hizmet vermeye çalışıyoruz. Belli dönemlerde kampanya yoğunluğu olmakta ve bu zamanlarda üzülerek belirtmek isterim ki az da olsa gecikmeler hatalı ürün sevkleri yaşanmaktadır. insanın olduğu her yerde hata ve kusurlar olmaktadır. Ama hak yemek bile bile kimseyi mağdur etmek bizim değil bence hiçbir işletmenin hedefi değildir sanıyorum. Zaten ürün satın alma yapılan platformlar her türlü güvenceyi vermektedirler. Dolayısı ile kimse kimsenin parasına malına bilerek yada bilmeyerek el koyamaz. Elektronik ortamlardan alışveriş yapanlar bunu bilir. Her ne olursa olsun zaman kaybı yaşattığımız müşterilerimiz vardır. Bunlar için gerçekten üzgünüz. Şahsım olarak hobinin içinden gelen ve halen bu hobinin içinde olan biri olarak duygularınızı anlayabiliyorum.
Satış yaptığımız n11 , gittigidiyor, hepsiburada başta olmak üzere mağazalarımızda % 95 üzerinde müşteri memnuniyetine sahibiz. Daha iyisini yapmak için çalışmalarımıza yön vermeye devam ediyoruz.
Sayın , Melih bey
isminiz ile ticari programımızda bilgilerinize ulaşamadık. Lütfen siparişteki isim ve soyadınızı bize bildirir misiniz ?
Hepsiburada dan aldığınız ürünler gelmedi dediniz. Gelmedi derken sanki askıda kalmış paranız gasp edilmiş bir işlem gibi bir algı var. Ürününüz gelmedi ise paranız iade edilmiştir. Neticeyi (sonucu) yazar mısınız lütfen ?
Beğenenler: [T]203055,mehmetkkten[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Ekim 2018 14:36
Bir kere alışveriş yaptım aldığım ithal akvaryumda biraz eğrilik vardı aradım hiç sorun yaşamadan iadesini gerçekleştirdim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Ekim 2018 14:54
[QUOTE=cobalt64]Bende hepsiburada.com üzerinden Resun marka 55 watt Uv cihazı sipariş ettim. Bana 5 TL'lik Sera diskus yem gönderdiler.[/QUOTE]
Sayın Tamer bey,
Siparişinizdeki hata tamamen bize ait. Ürün son stok ve hasarlı çıktı. Yerine de yeni stok tedariği de yapılamamıştır. Ürün iadeniz onaylanmış ve paranız hesabınıza iade edilmiştir.
Saygılar
[QUOTE=gattar5050]Bende zamaninda bir kac kalem esya almistim. Benim urunleri eksiksiz ve tam gonderdiler ama cok ugrastim onlarla. Ariyorum acmiyorlar ulasilmiyor. En az 1-20 gun surmustur urunlerin elime ulasmasi.[/QUOTE]
Sayın, Berkcan bey
Siparişinizi sistemimizde bulamadık. Siparişlerimizin % 100 e yakın bir kısmı aynı gün sevk edilmektedir. en geç 2-3 gün içinde de sorunlu siparişleri sevk ediyoruz. 20 gün ibaresine katılmıyorum. Lütfen şikayet yazarken hakkaniyetli olun.
Sayın Tamer bey,
Siparişinizdeki hata tamamen bize ait. Ürün son stok ve hasarlı çıktı. Yerine de yeni stok tedariği de yapılamamıştır. Ürün iadeniz onaylanmış ve paranız hesabınıza iade edilmiştir.
Saygılar
[QUOTE=gattar5050]Bende zamaninda bir kac kalem esya almistim. Benim urunleri eksiksiz ve tam gonderdiler ama cok ugrastim onlarla. Ariyorum acmiyorlar ulasilmiyor. En az 1-20 gun surmustur urunlerin elime ulasmasi.[/QUOTE]
Sayın, Berkcan bey
Siparişinizi sistemimizde bulamadık. Siparişlerimizin % 100 e yakın bir kısmı aynı gün sevk edilmektedir. en geç 2-3 gün içinde de sorunlu siparişleri sevk ediyoruz. 20 gün ibaresine katılmıyorum. Lütfen şikayet yazarken hakkaniyetli olun.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Ekim 2018 15:06
[QUOTE=cobalt64]Bende hepsiburada.com üzerinden Resun marka 55 watt Uv cihazı sipariş ettim. Bana 5 TL'lik Sera diskus yem gönderdiler.[/QUOTE]
Bu iyiymiş [:)]
Bu iyiymiş [:)]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Kasım 2018 00:27
[QUOTE=NET AKVARYUM]
Merhaba, buradaki yazıyı tesadüfen gördüm. 18 bin kalem ürün ile 800 metre kare mağazamızda hizmet vermeye çalışıyoruz. Belli dönemlerde kampanya yoğunluğu olmakta ve bu zamanlarda üzülerek belirtmek isterim ki az da olsa gecikmeler hatalı ürün sevkleri yaşanmaktadır. insanın olduğu her yerde hata ve kusurlar olmaktadır. Ama hak yemek bile bile kimseyi mağdur etmek bizim değil bence hiçbir işletmenin hedefi değildir sanıyorum. Zaten ürün satın alma yapılan platformlar her türlü güvenceyi vermektedirler. Dolayısı ile kimse kimsenin parasına malına bilerek yada bilmeyerek el koyamaz. Elektronik ortamlardan alışveriş yapanlar bunu bilir. Her ne olursa olsun zaman kaybı yaşattığımız müşterilerimiz vardır. Bunlar için gerçekten üzgünüz. Şahsım olarak hobinin içinden gelen ve halen bu hobinin içinde olan biri olarak duygularınızı anlayabiliyorum.
Satış yaptığımız n11 , gittigidiyor, hepsiburada başta olmak üzere mağazalarımızda % 95 üzerinde müşteri memnuniyetine sahibiz. Daha iyisini yapmak için çalışmalarımıza yön vermeye devam ediyoruz.
Sayın , Melih bey
isminiz ile ticari programımızda bilgilerinize ulaşamadık. Lütfen siparişteki isim ve soyadınızı bize bildirir misiniz ?
Hepsiburada dan aldığınız ürünler gelmedi dediniz. Gelmedi derken sanki askıda kalmış paranız gasp edilmiş bir işlem gibi bir algı var. Ürününüz gelmedi ise paranız iade edilmiştir. Neticeyi (sonucu) yazar mısınız lütfen ? [/QUOTE]
Pardon, geç yazdım. Bu konuyu açmamla birlikte internet üzerinden bir siteden şikayette bulundum ve hatırladığım kadarıyla sonraki gün (veya sonraki saatlerde) Hepsiburada ekibi şikayetimi aldı ve sanırım size iletti çünkü ürünüm şikayetimden sonra kargolandı. Ürünle ilgili, geç kargolanması dışında problem yok.
Merhaba, buradaki yazıyı tesadüfen gördüm. 18 bin kalem ürün ile 800 metre kare mağazamızda hizmet vermeye çalışıyoruz. Belli dönemlerde kampanya yoğunluğu olmakta ve bu zamanlarda üzülerek belirtmek isterim ki az da olsa gecikmeler hatalı ürün sevkleri yaşanmaktadır. insanın olduğu her yerde hata ve kusurlar olmaktadır. Ama hak yemek bile bile kimseyi mağdur etmek bizim değil bence hiçbir işletmenin hedefi değildir sanıyorum. Zaten ürün satın alma yapılan platformlar her türlü güvenceyi vermektedirler. Dolayısı ile kimse kimsenin parasına malına bilerek yada bilmeyerek el koyamaz. Elektronik ortamlardan alışveriş yapanlar bunu bilir. Her ne olursa olsun zaman kaybı yaşattığımız müşterilerimiz vardır. Bunlar için gerçekten üzgünüz. Şahsım olarak hobinin içinden gelen ve halen bu hobinin içinde olan biri olarak duygularınızı anlayabiliyorum.
Satış yaptığımız n11 , gittigidiyor, hepsiburada başta olmak üzere mağazalarımızda % 95 üzerinde müşteri memnuniyetine sahibiz. Daha iyisini yapmak için çalışmalarımıza yön vermeye devam ediyoruz.
Sayın , Melih bey
isminiz ile ticari programımızda bilgilerinize ulaşamadık. Lütfen siparişteki isim ve soyadınızı bize bildirir misiniz ?
Hepsiburada dan aldığınız ürünler gelmedi dediniz. Gelmedi derken sanki askıda kalmış paranız gasp edilmiş bir işlem gibi bir algı var. Ürününüz gelmedi ise paranız iade edilmiştir. Neticeyi (sonucu) yazar mısınız lütfen ? [/QUOTE]
Pardon, geç yazdım. Bu konuyu açmamla birlikte internet üzerinden bir siteden şikayette bulundum ve hatırladığım kadarıyla sonraki gün (veya sonraki saatlerde) Hepsiburada ekibi şikayetimi aldı ve sanırım size iletti çünkü ürünüm şikayetimden sonra kargolandı. Ürünle ilgili, geç kargolanması dışında problem yok.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2018 23:37
[QUOTE=Prime7]
Pardon, geç yazdım. Bu konuyu açmamla birlikte internet üzerinden bir siteden şikayette bulundum ve hatırladığım kadarıyla sonraki gün (veya sonraki saatlerde) Hepsiburada ekibi şikayetimi aldı ve sanırım size iletti çünkü ürünüm şikayetimden sonra kargolandı. Ürünle ilgili, geç kargolanması dışında problem yok.[/QUOTE]
Tekrar Merhaba, hepsiburada ile sık sık kampanyaya giriyoruz. Kampanya dönemlerinde yoğunluktan dolayı bazen gecikmeler olabiliyor. Bazen de stok bittiği halde güncelleme işlemi hepsiburada ya yansımadan biten stok yeniden satılabiliyor. Bu durumlarda yeniden ürün tedariği ve kargolanması 2-3 gün sürebiliyor. Bu durum bizimde istemediğimiz lakin önüne geçemediğimiz bir durum.
Ürünleri şikayetten sonra göndermedik. Bizim zaten amacımız siparişleri göndermek. Hepsiburadanın bizi uyarmasına gerek yok.
2-3 kez sordum cevap vermediler demişsiniz. Hepsiburada üzerinden satıcıya soru sorulan bir sistem yok. Dolayısı ile Bize soru sorup cevap almanız imkansız ..... !
Netice itibarı ile gecikmeden dolayı lütfen kusura bakmayın. [EDIT]NET AKVARYUM,2018-11-12 23:41:43[/EDIT]
Pardon, geç yazdım. Bu konuyu açmamla birlikte internet üzerinden bir siteden şikayette bulundum ve hatırladığım kadarıyla sonraki gün (veya sonraki saatlerde) Hepsiburada ekibi şikayetimi aldı ve sanırım size iletti çünkü ürünüm şikayetimden sonra kargolandı. Ürünle ilgili, geç kargolanması dışında problem yok.[/QUOTE]
Tekrar Merhaba, hepsiburada ile sık sık kampanyaya giriyoruz. Kampanya dönemlerinde yoğunluktan dolayı bazen gecikmeler olabiliyor. Bazen de stok bittiği halde güncelleme işlemi hepsiburada ya yansımadan biten stok yeniden satılabiliyor. Bu durumlarda yeniden ürün tedariği ve kargolanması 2-3 gün sürebiliyor. Bu durum bizimde istemediğimiz lakin önüne geçemediğimiz bir durum.
Ürünleri şikayetten sonra göndermedik. Bizim zaten amacımız siparişleri göndermek. Hepsiburadanın bizi uyarmasına gerek yok.
2-3 kez sordum cevap vermediler demişsiniz. Hepsiburada üzerinden satıcıya soru sorulan bir sistem yok. Dolayısı ile Bize soru sorup cevap almanız imkansız ..... !
Netice itibarı ile gecikmeden dolayı lütfen kusura bakmayın. [EDIT]NET AKVARYUM,2018-11-12 23:41:43[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir