Canlı Petshop aman!
Gönderim Zamanı: 25 Temmuz 2013 17:28
Şikayetin Nedeni: CanlıPetshop umursamazlığı ve işgüzarlığı
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:
Olayın Detayları:
Şenol Sinoğlu 2013-07-25 17:30:46
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap:
Olayın Detayları:
Burda yazılanları okumadan yapmış olduğum hata. Siz burda yazılanlara inanın benim düştüğüm duruma düşmeyin.
Canlı petshoptan ısıtıcı, balık yakalma filesi, cam temizleyici ve Canlı midye siparişi verdim.
11/07/2013 cuma günü ödemeyi banka havalesi ile yapıp telefonla arayıp sipariş verdim. Pazartesi elimde olmasını rica ettim.
Tamam dediler.
16/07/2013 Salı günü kargom gelmediği için aradım. Telefon ile zor ulaştım. Kargodan haberleri bile yok. Hemen çıkarıyoruz kargoyu dediler.
18/07/2013 Perşembe günü kargom ancak gelebildi.
Teslimat için iş adresimi vermiştim. Siparişi vermeden önce 2 ayrı kişiye özellikle sordum. ''bakın havalar sıcak midyelerin canlı ulaşmasında bir problem olurmu'' diye. Hiçbir problem olmaz. Biz zaten su koymadan gönderiyoruz dediler.
Kargo Paketlendiği koli sırılsıklam ve yarı açık Dağılmış bir şekilde, Isıtıcı file cam temizleyici tamamen midyeden akan su ile ıslanmış ((midyeleri sözde susuz gönderecekti)) Daha da iğrenci Midyelerin tamamı ölmüş ve rezalet bir kokuyla beraber geldi. Çalıştığım şirket koliyi kapıdan içeri bile sokmadı. Resimleri aşağıda paylaşıyorum bir bakın bu şekilde bir koliyi kim teslim alır.
Bunun üzerine karşı taraftan ''Koliyi kullanacaksanız haklısınız koli bir işe yaramaz, Diğer malzemeler suyun içerisinde kullanılıyor. sıkıntı olmaz, paketi almayarak bizi mağdur ettiniz'' gibi saçma bir cevap aldım.
Daha da ek olarak Parayı iade edeceklerini söylediler.25/07 yani bugün anca paramı geri iade ettiler ondan da 10 TL kargo parası kesmişler. Suçlu benmişim. (kargo 7 TL)
10 TL hiçbirşey değil, Bütçemi sarsmaz ama söylüyorum o parada hakkım var ise tek bir kuruşunu bile helal etmiyorum. Gördüğüm muamele üzerine burda tüm alışveriş yapacakları özellikle uyarıyorum. Benim yaptığım hatayı yapmayın. Canlıpetshoptan alışveriş yapmayın.
Buyrun resimler;
Beğenenler: [T]149614,nihatakinal[/T][T]139470,Umut Başar[/T][T]139869,wecantstop[/T][T]124940,Murat T.[/T][T]110340,heroglu[/T][T]120250,mesutgebze[/T][T]62284,Lofta[/T][T]82101,KILIÇ[/T][T]130510,mclyucel[/T][T]136202,keynesforever[/T][T]35574,nova55[/T][T]119430,12Kamil[/T][T]154966,Akvaryum Meraklısı[/T][T]112283,KayseriHobim[/T][T]105960,YoKuSa[/T][T]153671,peceneq[/T][T]148976,Faruk57[/T][T]145135,hasanertu[/T][T]88870,Saulosi[/T][T]27027,maviyeşil[/T][T]153544,arfyldz[/T][T]148843,Tolga Arslan[/T][T]197120,habip yüksel[/T]
+1: [T]197120,habip yüksel[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Temmuz 2013 17:34
İkinci bir canpet vakası yaşanıyor sanırım. Yaşadığınız bu üzüntü olaydan dolayı geçmiş olsun diyebiliyorum ancak. Son zamanlarda bu site hakkında şikayetler arttı. Birçok mağduriyet yaşayan arkadaşlarım var. Bu şekilde sadece ticari kimliklerini zedelerler.
Beğenenler: [T]197120,habip yüksel[/T]
+1: [T]197120,habip yüksel[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Temmuz 2013 21:56
Yazık, birçok kez alışveriş yapmışlığım var ama son zamanlarda çok fazla şikayet oluyor haklarında inşallah düzeltirler hizmetlerini.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Temmuz 2013 22:07
Burda da ayrı bir rezilliği söz konusu. Arkadaşalar bu firmadan hiçbir şey almayın sadece sizlerin parasını almaya çalışıyorlar. Kanmayın bu oyunlara.
http://www.akvaryum.com/Forum/canlipetshop_rezilligi_k699052.asp
+1: [T]137418,MertSoyumert[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 25 Temmuz 2013 22:49
Merhaba benim şikayetçi arkadaşlara tavsiyem şikayetvar.com dada şikayet açın orada ne kadar çok şikayet olursa o kadar iyi.Birçok madur insan var bende bunlardan biriyim paranla rezil olmak böyle birşey olsa gerek finallerim vardı uğraşamadım,alırken herşeye tamam,aldıktan sonra tamamen duygusal oluyorlar nedense.Nasıl ticaret yaptıklarıda apaçık ortada zaten.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Temmuz 2013 03:50
1 yıl önce kendilerinden bitki ,midye vs almıştım. Sorunsuz bir alışveriş olmuştu ancak şimdi özellikle şu birkaç aydır çok şikayet var. Geçmiş olsun. Umarım bu tutumlarını değiştirirler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Temmuz 2013 04:07
Yaklaşık 3 ay önce canlıpetten 10 midye, su piresi kültürü, biraz malzeme (hava motoru, ısıtıcı, hava taşı vs.) ve hediye olarak ta 10 kök saz aldım. Midyelerden birinin içi boş çıktı, 9 tanesi hala hayatta...
Su pirelerim iyi durumda, malzemeler eksiksiz geldi...
Ancak hediye olarak gönderilen sazlardan hiçbiri yaşamıyor :(
Paketinden çıktığında zaten kırık kırıktı...
Diğer siparişlerimde sorun yaşamadığım için sanırım şanslıyım :)
Su pirelerim iyi durumda, malzemeler eksiksiz geldi...
Ancak hediye olarak gönderilen sazlardan hiçbiri yaşamıyor :(
Paketinden çıktığında zaten kırık kırıktı...
Diğer siparişlerimde sorun yaşamadığım için sanırım şanslıyım :)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Temmuz 2013 08:14
Hata her firma yapabilir gayet normaldir. Yazışmaları buraya atmıyorum ama haklı olmama rağmen ticaretin başından sonuna kadar hiçbir kötü niyetli, sert, kışkırtıcı mesaj atmadım. Bunun üstüne firma beni suçluyor.
Klasik herkese yaptıkları muamele bu sanırım.
-''Koliyi kullanmayı düşünüyorsanız bu bi işinize yaramaz'' bu nasıl bir alaycı ifadedir.
Şikayetvar.com sitesinde de şikayette bulunucam. Mümkün olduğunca çok kişiye ulaşıp bu firma hakkında uyarmak istiyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Temmuz 2013 08:28
Yanlış hatırlamıyorsam bu ay için bu firmayla ilgili dördüncü şikayet konusu oldu. Bu nasıl bir gönderim şekli özür dilemeleri gerekirken birde kargo ücreti kesmişler. Geçmiş olsun.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Temmuz 2013 09:28
Son zamanlarda bu firmayla ilgili şikayetler oldukça arttı bazı sitelerde olduğu gibi ürünleri aldıktan sonra onay verme gibi bir sistem getirmezlerse kimse alışveriş yapmıcak heralde.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 26 Temmuz 2013 10:23
Canpet le canlı petshop ayrı firmalar diye biliyorum yanılıyormuyum arkadaşlar. Konu başlığı canlı pet shop olarak açılmış alta yazılan yorumlar can pete yazılmış. Sanırım bir yanlış anlama söz konusu. Ayrıca kargoyu açtığınız resimlerden belli, paketi almayarak bizi mağdur ettiniz'' gibi saçma bir cevap aldım, böyle de bir ifade kullanmışınız kafam karıştı. Paketi açtıktan sonra kargo şirketi geri almaz diye biliyorum peki siz paketi açtıktan sonra nasıl geri almadınız? Bizi aydınlatırsanız yaşayacağımız bu şekilde sorunlarda nasıl hareket etmemiz gerektiğini de öğrenmiş oluruz sayenizde...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir