Eheim Mağdurları
Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2009 23:08
[QUOTE=AQUAGEN] Uzun süredir ithalatçılarla içli dışlıyım ve anadolu pet kadar ithal ettiği ürünün arkasında duran aynı zamanda müşteri memnuniyetine önem veren bir firma görmedim.[/QUOTE]
ulki 2009-11-05 23:09:18
Ürün bozuk olduktan sonra açıkcası arkalarında durmaları ne yazıkki pek bir anlam ifade etmiyor benim için.Bana 2 filtre geldi 2 side arızalı şimdi getirin bakalım diyorlar ama 3.kez getir götür uğraş açıkcası artık eziyetten başka birşey ifade etmiyor benim için.
Bu arada zaten yasal olarak arkasında durmak durumundalar çünkü ürünlerin hepsi ne yazikki sorunlu.Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2009 23:10
Hem Ali bey hem de Murat bey'le belki 10 defa konuşmuşumdur çok ilgililer ama ellerindeki ürün eskisi kadar kaliteli değil malesef. Daha az sesli bir filtre var ama kesinlikle sessiz denemez. Videolarda da görülüyor zaten. İnsanlar elimi dayayınca ancak duyorum dedikleri filtreler şu anda ne halde.
Saygılar
ativan 2009-11-05 23:10:45
Saygılar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2009 23:20
Ulaş bey mademki ürün arızalı veya hepsi tamamı sizin istediğiniz kalitede değil o zaman iadesini yaparsınız başka bir firmanın ürününü alır kullanırsınız bu iş bu kadar basit. Kendinizi neden bir filtre için bu kadar sıkıntıya sokuyorsunuz ..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2009 23:33
[QUOTE=AQUAGEN] Ulaş bey mademki ürün arızalı veya hepsi tamamı sizin istediğiniz kalitede değil o zaman iadesini yaparsınız başka bir firmanın ürününü alır kullanırsınız bu iş bu kadar basit. Kendinizi neden bir filtre için bu kadar sıkıntıya sokuyorsunuz ..[/QUOTE]
ulki 2009-11-05 23:38:38
BEnde aynen öyle yapacağım ama o iş aslında sizin söylediğiniz gibi okadar basit değil.300 tl Türkiye şartlarında kolay kazanılmıyor bir filtreye bukadar para verip bukadar eziyet çekmek sizce normalmi? Hepimiz işinde gücünde çalışan insanlarız bir sürü vakit ayırıp filtreleri geri gönderip v.s. ürün değişecek değip 2 kere aynı şekilde arızalı ürün gönderilince hak verirsinizki tepkili olmamız çok normal.Neden uğraştık çünkü firma bize herseferinde gönderin dedi sorun giderilecek yenisi verilecek v.s. dedi.Yoksa emin olun bizimde bu kadar uğraşmak hoşumuza gitmiyor.Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Kasım 2009 23:53
Ahmet bey paranızı iade etmedilerse o anadolu petin sorunu değil sizin muhattabınız olan akvaryumcunuzun ve sizin probleminiz. Sizde daha güvenilir kişilerle alışveriş yapmalısınız yada ürünü alırken test etmelisiniz. Şöylede bir durum var anadolu petten parasını almak isteyen arkadaşlarımız olursa şu durumla karşılaşırlar. Filtre 250 tl desek akvaryumcuda birebir kar koymuş diyelim 125 tl yapar. Daha iskontoyuda hesaplamadık , bu filtre ortalama anadoludan 125 tlye akvaryumcuya verilmiş . Anadoluda kalkıp kimseye 250 lira vermez verirsede 125 lira verir ki böyle bir ödeme hiç birşekilde ithalatçı firmadan şahıslara yapılmaz. Yine tekrar kapı anadolu pete değilde akvaryumcunuza açılıyor :) saygılar.AQUAGEN 2009-11-05 23:56:20
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Kasım 2009 00:04
[QUOTE=AQUAGEN] Ahmet bey paranızı iade etmedilerse o anadolu petin sorunu değil sizin muhattabınız olan akvaryumcunuzun ve sizin probleminiz. Sizde daha güvenilir kişilerle alışveriş yapmalısınız yada ürünü alırken test etmelisiniz. Şöylede bir durum var anadolu petten parasını almak isteyen arkadaşlarımız olursa şu durumla karşılaşırlar. Filtre 250 tl desek akvaryumcuda birebir kar koymuş diyelim 125 tl yapar. Daha iskontoyuda hesaplamadık , bu filtre ortalama anadoludan 125 tlye akvaryumcuya verilmiş . Anadoluda kalkıp kimseye 250 lira vermez verirsede 125 lira verir ki böyle bir ödeme hiç birşekilde ithalatçı firmadan şahıslara yapılmaz. Yine tekrar kapı anadolu pete değilde akvaryumcunuza açılıyor :) saygılar.[/QUOTE]
Bu konuşulan filtrelerin hepsi teleskoptan alınmıştır. Teleskopla konuşulacak ama Ali bey rica etti durum hakkında bilgilendirin demişti. Onunla konuşacağız ama 3. kez aynı eziyet pek mantıklı gözükmüyor. Para iadesinde haklısınız Teleskopla konuşulacak bakalım o nasıl bir öneride bulunacak. Anadolupet'in ELİNDEKİ ÜRÜN ÇİN MALI VE KALİTESİZ oradaki insanlara birşey söyleyen olmadı. Sizin başınıza aynı durum gelseydi nasıl tepki verirdiniz çok merak ediyorum.
Saygılar
ativan 2009-11-06 00:06:04
Bu konuşulan filtrelerin hepsi teleskoptan alınmıştır. Teleskopla konuşulacak ama Ali bey rica etti durum hakkında bilgilendirin demişti. Onunla konuşacağız ama 3. kez aynı eziyet pek mantıklı gözükmüyor. Para iadesinde haklısınız Teleskopla konuşulacak bakalım o nasıl bir öneride bulunacak. Anadolupet'in ELİNDEKİ ÜRÜN ÇİN MALI VE KALİTESİZ oradaki insanlara birşey söyleyen olmadı. Sizin başınıza aynı durum gelseydi nasıl tepki verirdiniz çok merak ediyorum.
Saygılar
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Kasım 2009 00:17
[QUOTE=AQUAGEN] Ahmet bey paranızı iade etmedilerse o anadolu petin sorunu değil sizin muhattabınız olan akvaryumcunuzun ve sizin probleminiz. Sizde daha güvenilir kişilerle alışveriş yapmalısınız yada ürünü alırken test etmelisiniz. Şöylede bir durum var anadolu petten parasını almak isteyen arkadaşlarımız olursa şu durumla karşılaşırlar. Filtre 250 tl desek akvaryumcuda birebir kar koymuş diyelim 125 tl yapar. Daha iskontoyuda hesaplamadık , bu filtre ortalama anadoludan 125 tlye akvaryumcuya verilmiş . Anadoluda kalkıp kimseye 250 lira vermez verirsede 125 lira verir ki böyle bir ödeme hiç birşekilde ithalatçı firmadan şahıslara yapılmaz. Yine tekrar kapı anadolu pete değilde akvaryumcunuza açılıyor :) saygılar.[/QUOTE]
ulki 2009-11-06 00:45:50
Valla teleskopa gittmiştim ürün iadesi için onlar bile sizin kadar anadoluyu ve kendilerini savunmamışlardı:) Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Kasım 2009 00:57
Ahmet ve Ulaş Bey; sizlere bu konuda sonuna kadar katılıyorum insan parasıyla rezil oluyor aldığınız petshop eğer bozuk ürün vermişse iade almak zorunda tüketici hakları denen bişey var günümüzde 300 tl de yolda bulunmuyor.Saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Kasım 2009 01:03
Anadolu peti ve çalışanlarını iyi tanıdığım için yazıyorum..Normalde müşteri sorunları onları ilgilendirmez ve bu tarz sorunları olan veya madur olan kişilerle ne modadaki Ali abi olsun nede diğer anadolupet çalışanları muhattap olmak zorunda değil. Bu tarz sıkıntıların muhattabı akvaryumcularıdır . Düşünün artık anadolu pet ne kadar iyi niyetli bir çalişma prensibi içerisinde elinden geleni yapmaya çalışıyor . Tabiki böylesine iyi niyeti gerektiği yerde savunmalı ve kötüye kullanılmamalı. Sizinde durumunuzu anlıyorum onca para vermişsiniz , uğultu sizi rahatsız etmiş . Alın ürünü götürün teleskopun masasına koyun , eminimki haklıysanız bir şekilde paranızı alırsınız. Belki bunu hemen yada sizin bastırmalarınız sonucu yaparlar ama eğer hakkınızsa bencede almadan bırakmayın .
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Kasım 2009 22:51
[QUOTE=AQUAGEN] Ahmet bey paranızı iade etmedilerse o anadolu petin sorunu değil sizin muhattabınız olan akvaryumcunuzun ve sizin probleminiz. Sizde daha güvenilir kişilerle alışveriş yapmalısınız yada ürünü alırken test etmelisiniz. Şöylede bir durum var anadolu petten parasını almak isteyen arkadaşlarımız olursa şu durumla karşılaşırlar. Filtre 250 tl desek akvaryumcuda birebir kar koymuş diyelim 125 tl yapar. Daha iskontoyuda hesaplamadık , bu filtre ortalama anadoludan 125 tlye akvaryumcuya verilmiş . Anadoluda kalkıp kimseye 250 lira vermez verirsede 125 lira verir ki böyle bir ödeme hiç birşekilde ithalatçı firmadan şahıslara yapılmaz. Yine tekrar kapı anadolu pete değilde akvaryumcunuza açılıyor :) saygılar.[/QUOTE]
Merhabalar;
Anladiğim kadarıyla Anadolu Pet,bu ürünün ithalatçısı.
Bu durumda Ufuk Bey,maalesef dediğiniz gibi işlemiyor süreç.
Garanti belgelerinde de yazar,arızası giderilemeyen,farklı arızalar sebebiyle performans alınamayan ürünler ithalatçı firma tarafından değiştirilir.Ancak maldan yararlanamama devam ederse,müşteriler fatura bedelinin iadesini ister.Bu iadeyi de yine ithalatçı firma ya da distribütörü yapar.Yani son satıştaki firmayı kesinlikle ve kesinlikle bağlayan bir durum değil bu.Ayrıca fatura bedeli ne ise ithalatçı/distribütör bu bedeli iade etmekle mükelleftir.Son satıcı ister zararına satar ister 1000% karla satar.KDV dahil fatura bedelidir esas olan.
Garanti belgesi ya da fatura olmayan cihazlardan bahsediyorsanız ama burada,kusura bakmasın kimse ama herkes havasını alır.İthalatçının da distribütörünün de son satıcının da başı çok yanar bu işten,ama bu sefer de birlik halinde hareket etmek gerekir.
Umarım herkesin birer faturası vardır...
Saygılar...
Merhabalar;
Anladiğim kadarıyla Anadolu Pet,bu ürünün ithalatçısı.
Bu durumda Ufuk Bey,maalesef dediğiniz gibi işlemiyor süreç.
Garanti belgelerinde de yazar,arızası giderilemeyen,farklı arızalar sebebiyle performans alınamayan ürünler ithalatçı firma tarafından değiştirilir.Ancak maldan yararlanamama devam ederse,müşteriler fatura bedelinin iadesini ister.Bu iadeyi de yine ithalatçı firma ya da distribütörü yapar.Yani son satıştaki firmayı kesinlikle ve kesinlikle bağlayan bir durum değil bu.Ayrıca fatura bedeli ne ise ithalatçı/distribütör bu bedeli iade etmekle mükelleftir.Son satıcı ister zararına satar ister 1000% karla satar.KDV dahil fatura bedelidir esas olan.
Garanti belgesi ya da fatura olmayan cihazlardan bahsediyorsanız ama burada,kusura bakmasın kimse ama herkes havasını alır.İthalatçının da distribütörünün de son satıcının da başı çok yanar bu işten,ama bu sefer de birlik halinde hareket etmek gerekir.
Umarım herkesin birer faturası vardır...
Saygılar...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir